Wednesday, February 8, 2012

the novels.

selamat petang ,
hm , hari nie terasa bosan seperti hari-hari yang lalu jugak . and one more , today was so hot . hm , panas dunia . aku tak tahu nak buat aktiviti apa hari nie , everything yang aku buat sama dengan bosan ==' . since yesterday I ' ve started reading a novel title Sayangku Casper . and pagi tadi , novel tuh dah selamat , dah habis baca . sepanjang cuti nie , aku dah menghabiskan lima buah novel . tak tahu lah esok atau lusa akan bertambah lagi koleksi novel aku nie . tuh pun kalau keluar lah :/








okay , semua dah habis baca . sekarang nak buat apaa ? nak tidur tak boleh , panas sangat , kalau tidur sure berpeluh-peluh . nak tengok tivi , takde cerita yang menarik time macam nie , sebab tadi aku daa ushaa kat HBO , ABO , Cartoon Network dan sebagainya . what am I supposed to do ? jyeah :/









baca novel Sayangku Casper buat aku teringin sangat-sangat nak pergi Eiffel Tower . heh , all about Paris , and around it . kalau ada yang charming macam Tengku Rafique tuu kan best . haha , kau agak , Tengku Rafique tuu wujud tak eh ? hihi :P




kbaii (:




No comments: