Tuesday, February 21, 2012

for her (:

selamat malam ,
lama dah tak hupdate belog nie . masa ada banyak terluangg tapi , ada masalah sikit . baru start semester baru je dah macam-macam hal berlaku . dengan printer yang mengada-ngada , wifi pulak , hish . dugaan sangat dah nii . rasa macam nak minom air softlan je , kan ? haa . tapi tak mungkin laa aku akan buat . hiperbola sahaja . hihi (:




banyak benda nak storie nii , tapi , tak seronok lah pulak kan kalau online guna lappy orang lain . mana sama dengan lappy sendiri . tapi tak mengapa , esok lusa oke laa kan ? nak tengok something tak ? cantik tak aku buat ? hihi ..









hm , actually aku tak tahu nak bagi apa . nak bagi teddybear , dia ada teddybear yang sangat-sangat-sangat besaaa . ouh yves , tak sangka . yunie pun mempunyai pemikiran yang sama dengan aku , dia bagi benda yang sama jugak . hihi , kelakar betul . padahal tak plan apa pun . lepas dapat tahu yunie nak bagi apa , sempat lah jugak bergaduh mengada-ngada dengan dia . hihi , yunii nie , suka sangat tiru aku :O 




apa pon , kami berjaya buat orang tuu sentap . ekeke . padan muka :P .. hm , aku terpaksa remove shoutbox yang cantik tuu sebab ada orang hacked shoutbox aku laa . sedih aku tau . nanti aku printscreen orang tuh buat apa kat shoutbox aku ye (: tataa !





selamat hari selasa (:





  

No comments: