Tuesday, February 21, 2012

entri sentap.

selamat malam ,
aku tak tahu lah kan siapa yang hacked fibox aku nie , hihi . tapi , memang tak baik la orang tuu , ayat pun macam shi**** je kan . gunakanlah bahasa kebangsaan kita . haha , teruk betul orang tuh mencarut . aku pon tak tahu apa motif orang tuh buat macam tuu kan . 




aku tak nak tuduh , tak nak buat assumptions bagai . aku just nak tahu , apa motif dia buat macam tuu , tak baik betul la . aku nie dah lah kuat sentap , touching segala . apa pon , aku memang sedih . this is the first time that thing happened to me sejak aku bergelar blogger tak berapa nak tegar ! tak suka baca , tak payah lah . ada aku kisah ? ada aku susahkan hidup kau ke ? awwhh , shi**** !








apa pun , lu tak gentle lah kan , sebab lu link kan lu punye nama tuh guna emel aku . sah sah lah kau nie kenal aku sangat-sangat , kan ? aku tak tahu nak cakap apa lagi , kalau aku tahu kau siapa , aku tak nak maafkan kau , tapi , lagi bagus kalau aku tak tahu kau siapa . thanks for everything . LU HEBAT DOEE =='





sentap T___T .
ish ish .






No comments: