Sunday, February 19, 2012

cerita tak habis.

selamat malam , hello stalkers (:
terima kasih banyak-banyak kepada kaki stalkers tersayang sebab membantu menaikkan trafik jammed kat blog .SIZZUKA | STORIE. ini . terima kasih banyak-banyak . hm , malam nie , takde banyak sangat storie nak share , just perkara-perkara yang tak berapa nak penting je (: pertama sekali , aku tak sempat nak tukar subjek pengantar , oleh sebab demikian , e-daftar dah closed , so esok nampaknya aku kena pergi pejabat PPIP untuk tukar subjek tu . ppfftt , kalau aku ingat petang tadi , kan senang =='




then , aku nak minta maaf sangat-sangat kat kawan baik aku , Roy .
aku tak sengaja ...
kenapa kau tak percaya kat aku petang tadi ? ish ish .







sorry sangat-sangat sebab tak dapat jumpa kau last before aku balik Penang , keadaan tak mengizinkan . maaf banyak-banyak (: and aku pun sebenarnya tak sangka lah kau ingat apa yang aku suka . seriously , aku tak ingat kuih apa yang aku suka makan . hihi . sebab kuih tuu aku makan time bulan Ramadhan je . 






kuih nie . hihi , susah nak jumpa yang sedap selain daripada bulan ramadhan sahaja (:



then , masa dalam perjalanan balik Penang malam tadi , adik aku text aku . aku ingatkan ada apa lah kan , rupanyaa , dia just nak menyatakan bahawasanya dia gembira aku dah balik Penang . shhii*** . bukan sahaja dia gembira , malah dia kata dia bahagia . cess , tak boleh pakai punya budak . sampai hati kau berkata sedemikian . sobsobs . aku tahulah aku nie balik dua bulan sekali . heh , sentapp tau !




ouh , printer problem . sabar je la .





No comments: