Wednesday, January 18, 2012

sekolah lagi .

selamat malam .

hari nii terasa seronok nak update belog , maybe sebab ada pergerakan ke luar kot hari nie , hee . pergerakan ke luar ? haa , think out of the box . actually , hari nie aku tak terasa nak pergi manamana pon , nak duduk rumah , bangun awal pagiii , basuh baju [ baju aku banyak handwash ] , then buat lah apaapa yang patut . serious , memang nak duduk rumah je hari nii . 



suddenly , huzas datang rumah lah pulak . ouhh , I forgot bout the date . haih , aku ingatkan , aku tak bagittau , dorang oke je .. so , aku pon kebetulan tengah wangiiwangii , haha . pergii laa kan . pergi sekolah je pon . layann (: dapat lah jugak jumpa budakbudak nie . rapiqq , pakcik misai [ ultraman max ] , huzass , umii , dengan fikri . ouh em gee , fikri nampak gemok and tembam ! HAHA .






macam biasalah , makanmakan dan makan . lagi pon masa nie dah tengah hari , haa , time to eatt ! tapi tibatiba terasa macam sakit gigi , nak makan pon tak selesa , jangkit dangan orang tuu la kot , zzz .





abaikan keadaan bilik ituu , hee :D kek from us to teachers ! 






rapiq rapiqq , muka tuh je ke yang kau ada ? haha ;D




No comments: