Wednesday, January 18, 2012

game (:

selamat malam :]

jom main game ! hee , dah lama tak main game through facebook nie haa . dulu , macammacam jenis game aku tryy dah , err err , kecuali texas poker ape benda entah nama dia . okayy , macam best je game nie , haha . so , aku try laa , mengisi masa lapang yang terbuang ini (:


ouh ouh , sebelum terlupa , nak kena check muvie apa ada esok dekat wayangg , D A T E (: maklum laa , kami nie cepat lupa , bila dah ingat ingat ingat ingat ingat dan ingat , then lupa in a second . great .




tak cantik betul aku decorate , zzz :/ coin takde nak decorate lawalawa . bila aku visit friends , aku nampak zombie , haha .




tu diaa , ada banyak zombii menari-nari , haha :D comel sungguh mereka . comel comel comel :D





hee , thanks sayangg (:
ILY .







No comments: