Thursday, January 19, 2012

novel-holic .

selamat malam ,

hari nie , aku keluar dengan parent aku pulak , ngahaha , shoppingg ! dua bulan tak balik rumah , so that mak ayah layan je laa apa yang aku nak beli , awwhh . so sweett .takde lah shopping sangat , beli apa yang perlu je kot . oke , tak banyak , aku beli lah apa apa yang aku nak . masa tengah lunch tadi , boleh pulak terserempak dengan Tasha , lama betul tak nampak dia , rinduuu (: hii



then , aku pergi Popular , beli novel guna voucher buku 1 Malaysia tuu , aku beli tigaa . woahh , bila entah nak habis baca , kan ? tadi pun baru baca sikit , then aku terus tertidur . haha , kalau macam nie , sampai tahun depan pun tak habis baca T________T



 



okay , yang nie , aku yang pilih . aku beli sebab cover dia cantik . and mak aku pun dah tegur lah tadi kan , baca sinopsis dulu , bukan tengok cover buku ! ahaha , oke fine . dah suka buat macam tuu , nak buat macam mana ? agak tak best krg , letak tepi , baca yang lain :P






yang nie pulak , my mom yang nak baca , dia yang pilih . hee , yang nii , beli bukan sebab cover , tapi sebab sinopsis dia , hee . mak nie :/ fine . maklumlah , masingmasing kaki novel . err err , bilalah aku nak ada novel sendiri nii ? hee .


esok dah mula siapsiap kemas barang , awayy for a few days . but , before awayy , I have a date with my cintaaax . nanti I takde , you jangan rindu I tau , Labi . hee .




No comments: