Tuesday, January 17, 2012

makanMAKAN (:

selamat malam (:

sepanjang tiga hari aku ada kat rumah nie , aku dah mengidam macammacam benda . nak nak nak jugak . rasa lapar laa bila ternampak bendabenda nie semua kat tivi . tadi aku tengok tivi dengan mak aku , then ada cerita tuh cerita apa entah , aku tak layan sangat drama drama melayu nii , tapi dah sebab mak aku yang tengok , aku tengok la jugak , then aku ternampak ada ais krim sedapp , aaa , terus jea teringat kat baskin robbins . dah lama kot tak makan BR . almost six months , last aku makan before daftar masuk u , tuh pon masa berhenti kat rnr mana entah ==' 

huu , mengidamm (:





then , aku asyik tak sempat jeaa nak pergi tutti frutti kat penang , even dah dekat dengan queensbay . luckily kat sini ada , so , aku nak pergi makan tutti frutti . ahh , mengidam lagik ! sapesape nak join , jom lah , aku terasa nak belanja orang nii , ngahaha :D




then , aku mengidam lagii . nak makan McD , ahaha . dah lamaaa tak makan mcD , even baru beberapa hari yang lalu pon , aku tetap jugak akan cakap dah lama tak makan :P tapi aku tak tau lah nak makan apa , takkan lah makan logo mcD je kot , kan ? nak sekarang boleh tak ? serious aku tengah lapar . zzz !





and aku nak makan pizza ! even selalu makan tak habis pon , aku tetap juga terasa nak makan benda nii . nak sekarang lah , boleh tak ? pakcik delivery ouhh pakcik deliveryy :P





ouh oke , aku rasa tu je laa yang aku nak makan sekarang nii . belom terasa nak makan famos amos cookies sebab baru je beberapa hari yang lalu makan benda tuu dengan pakcik labi , haha :P jom makan , aku dah laparr sangat nii , tak makan malam lagi , wanna join me ? come come (: maggiii for tonight , hee .






No comments: