Monday, January 16, 2012

away | JOHOR (:

selamat malam (:
oke oke , mood nak update belog dah datang . aku saje je nak update , sebab aku dah terasa rinduu dekat buncett dengan bantal bushuk aku yang kat hostel tuu . seriouslyy , aku dah rinduu nak peluk buncett , nak peluk bantal bushuk . hari tuh nak bawak balik , luggage dah penuh . celah mana aku nak masukkan , tak nak bawak beg banyakbanyak . berat ouh (:





tu laa buncett dengan my bantal bushuk , aku just bawak balik ekor buncett je , haha , ekor die kan tercabut ? hii , dulu buncett gemok , tapi sekarang dah kurus sikit sebab kene peluk je tiaptiap malam . 



safe tak agak agak ? hee :D






930 malam , bertolak dari sungai nibong , penang . sampai batu pahat lebih kurang pukul 800 pagi , penat uhh , sejuk bagai . serious penat ! zzzzzz ...... !

selamat sampai rumah pagi sabtu yang lalu . dan sekarang sedang berada di rumah dengan penoh bergaya . haha , takot la pulak kan nak tido dalam bilik bila dah tutup lampuuuu =='





selamat bercuti semester .
yay , best laa kat rumah XD





(:





No comments: