Wednesday, January 18, 2012

changes .

selamat pagi .
okay , sempena tahun baru nii , even dah beberapa hari berlalu , aku boringg dengan layout yang sama sepanjang tahun , kan ? korang pon mesti boring jugak kan , tengok benda yang sama je bila stalk belogg aku nii , kan ? yeah , aku pon rasa damn bored jugak , sama macam uollss :]



so , aku decide untuk make the new look one . aku boring tengok gadget yang sama , aku boringg bila tengok perubahan yang sama , HAHA , cliche . err , betol kaa apa yang aku type nii ? oke , biar lah . hee , perubahan yang sama ? macam takde perubahan je , kan ? so , nampak tak perubahan yang banyak sekarang ini ? hope so :)







entah , korang tengok lah sendiri . mesti ringan gilaa belog aku nie kan ? err bunga itu ? haa , itu mesti ada . mesti ada bungabungaaa . ouh yves , cakap pasal bungaa , aku ada satu assignment , tempoh untuk siapkan , sebulan . storie bout kumbang dan bungaa . sampai sekarang aku masih lagii terfikir dan berfikir tentang jalan cerita kumbang dan bunga itu . awwh , apakah ? zzz . susah betol assignment kali nie =='







theme chrome yang baruuuu , hee . baru jea tukar nii , macam gedikgedik je kan ? esok lusa aku tukar la , tak berapa nak comel macam theme aku yang lama :]







comel kan kan ? err err , tadi fatimah hanim text aku . rindu kite lettew . habis laa gugur semua bulu mata aku dalam masa sebulan nie sebab ada yang rinduuu , heww :P



P E R A S A A N (: 


aku rindduuuu korang jugak , jangan nakalnakal kat rumah tu , tauu . heavenn . dah heaven nie , jom lah tidoo . kat sana asyik overnight je , balik rumah kena jadi macam baby lah pulak kan , tido 16 jam sehari , hee :P tapi , overnight pon , selalu jadi overslept jugak , tak pernah nak bangun awal T_________T takde orang kejut , hee :P



aku paling tak suka overslept , penat kot =='




sayangg labu :]




No comments: