Tuesday, December 13, 2011

three seventy :]

okayy , hari nie rasa rajen nak blogwalkings ,
baru je sempat nak follow back .
a lil bit shocked lah jugak kan bila aku rasa aku macam kenal jeaa blogger nie .



ouh em gee .
memang aku kenal rupanyaa .
=='



nak tergelak pon ada , sebab tak tahu lah pulak kan sejak bila minah nie suka main blogblog bagai nie .  ekeke , apa pon , sebagai newbie , aku tetap support dia dalam dunia blogg nie . welcomes dear :]
enjoyy your life in blogging , sharing is caring .
so that , sedikit sebanyak dapat lah aku tahu macam mana life dia as a student kat UKM sanaa .
tapi , tu pon kalau dia rajen update dari semasa ke semasa laa .



excitedd nih nak follow ! hee










tahniah laa Eryn sebab jadi followers aku yang ke-370 ;]
memang dah kenal sangat laa nie kan . hee



terkejut laa kite .








yang nie pon best jugak lah kan .
siap nak mention nama aku lagiii ,


untunglah dapat balik tiaptiap mingguuu .
untungglah dekat .
untunglahh dapat jealouskan akuu .
untunglaaaa !


takpe , itsokayy lah .
nanti aku balik jugak la :P
hee 


:]


No comments: