Tuesday, December 13, 2011

bertenangg LEAA bertenangg !

sizzuka stories | HELLO STALKERS .
okay okay bertenang leaa bertenanggg .
tarik nafas dalamdalam , *jangan lepas*
heww , tibatiba terasa nervous sangat lah pulak kan .


actually , aku baru lepas print slip final exam nie .
NERVOUS makk .


baru lah terasa banyak sangat mainmain ,
barulah terasa ilmu tak cukup lagi di dada ,
barulah terasa tak nak tidur awal ,
barulah terasa nak buat note bagai ,
barulah terasa nak offline blog ,


hewww .


ouh tidak . nervous lagiiiii !
sebab aku masih lagi kat sini , depan lappy nie ,
tengah typetype macam nie ! HAHA

ouh em gee :]




good luck kepada aku dan juga kepada kawankawan sekaliann .
selamat menduduki peperiksaan akhir .
woahh , cepat betol sem I berlalu .

makin cepat sem nie berlalu ,
makin cepat laa aku kawen krg .
T______T

HAHA :P




STPM 2011 berakhir esok .
TAHNIAH kat adikadik semuaa .
hope dapat result yang best nanti .

*teringat masa last day STPM , macam baru semalam jeaa rasa :']*


cepat sungguh masa berlalu , and sekarang dah pukul berapa , aku still lagi kat sini .
heh , NO CAPTION =='
time semangat nak study camnie laa menstrual pain datang .
esok lusa tak boleh ke kau datangg ?
painkiller ouh painkiller .
I NEED YOUUUUUU !


sorang sakit gigi ,
sorang sakit perut .



terjumpaa gambar nie laa kat phone sayangg .
hee :]


No comments: