Tuesday, December 13, 2011

Famous | Untunglaa :]

sizzuka stories | good morningg the great stalkers :]
hey hello , tukar nama belogg lagi .
nampak sangat addicted dengan sizuka , right ? haa surelah .



hari nie dah hari Selasa .
plan nak pergi Pesta Penang tak jadi jadi lagi since semalam .
=='
kejap nak pergi hari nie , kejap nak pergi esok , kejap nak pergi minggu depan .
spoiled betol lah .
aku bukan apa , minggu nie lah last minggu berfoyafoya aku ,
start next week , aku dah mula struggle for final .
dah tak nak mainmain bagaii .
  


then , minggu nie , malam semalam je free .
sebab start malam nie , masingmasing dah mula busy dengan presentation WUS101 .
jadual presentation pulak sepanjang minggu nie ada yang hari Selasa , Rabu , Khamis .
so , please bagitahu kat aku , bila nak pergi Pesta Penang tuh .



nie laa yang susahnya bila plan nak pergi ramairamai .
tapi , kalau tak pergi ramairamai , tak best lah pulak kan ?
awwhh .
=='



malam tadi memang ada isu hangat laa .
aku pon join laa sekaki . hee , 
heww , memang hangat gilaa malam tadi sebab isu pendidikan yang takde kesudahan ini .
and the great one , YDP PPIP sekelas dengan aku masa TITAS tadi , and orang yang hina budakbudak PPIP , " NJ " - bukan nama sebenar , pon sekelas jugak tadi . haa , aku nampak YDP PPIP teros je straight duduk sebelah budak perempuan tuu , and beberapa orang lagi senior PPIP aku duduk keliling minah tuu , aku tak dengar apa yang dorang cakapcakap , tapii , at last YDP PPIP kata , minah tuh dah pon minta maaf secara terbuka kepada kami semua .



hah , tahu takot !



kalau ye pon kau hebat sangat , tak payah lah nak hina kami , kenyataan yang dia keluarkan kat facebook dengan kat twitter sangatsangat mengguris hati kami . semua tak dapat terima dengan apa yang dia katakan . apa pon , satu je lah yang aku dapat cakap ; 



minah nie kurang kasih sayangg kot , and nak publisiti murahan ,
well , lepas malam tadi , teros je dia famous tak pasalpasal .
HAHA , untunggglah :]



aku ajak Unie dengan Fatimah Hanim bagi sikit kasih sayang kitorang nie kat minah tuh , hope betOl sikit perangai dia lepas nie , apa pon , semoga dia tak ulang lagii kesalahan yang dia buat tu .
kitorang semua sedia memaafkan minah tuu , asalkan dia tak ulang lagi bendabenda yang menjatuhkan maruah dia sendiri sebagai pelajar universiti APEX ini . choii .



sedangkan Nabi pon ampunkan umat :]





:]

No comments: