Monday, December 12, 2011

HB Zuu ;]

entri ketiga untuk malam nie .
banyak betol benda nak share kat sinii .
untuk mereka yang rindu akan aku , hee .



HELLO STALKERS sekalian !


makin bertambah stalker aku sekarang niii .
best sangat kaa stalk belog aku nie haa ?
best eh haa , best kaaaa ?
adoiii =='


tadii , birthday Zuraida Mohd Abu Bakar .
yang nie surprise kedua yang aku and FH , Yunie buat .
sengaja tak wish kat facebook or phone bagai , hee .
nak bagi sentapsentapp dulu :P


Zuu sikit pon tak kisah , haha .
apapontakboleh laa dia nie .


FH perli aku , dia kata idea aku semuaa tak pernah berjaya .
TAPII ,
tadi dia peningpening kepala , camane nak surprise kan Zuu ,
so aku bagi idea sikit je , terus je dia setuju .
and siap kata ;

NASIB BAIK LAA AKU AJAK KAU .

hhaha , see , nampak sangat lah kan selama ini idea aku sungguh bernas dan berjaya dengan cemerlang gemilang dan terbilangg , heww .
ambik kauu :P
terlepas cakap lettew .

:]

actually , Zuu nie bestie FH sejak sekolah lagi ,
and tadi sekali lagi FH nie peningpening kepala nak bagi kek kat mana ,
idea aku jugakkk dapat tempat best dekat dengan dewan kuliah nak bagi Zuu kek .
haha , TERRERR laa sayanggg awak nie Fakha ,
orang lain takde terfikir ponn :]


actually , ada taman yang dekat dengan Dewan Kuliah tuu ,
maybe takde sape yang ingat , so aku lah yang suggest :]



 


kelakaa lah pulak gambargambar nie .
hee , kek kecik je , sebab tak sempat nak cari kek yang besaa :]
yang penting ada , and ingat birthday orang lain .
appreciate laa sikit :]


Zuu pon tak sangka kitorang akan plan camnie untuk dia . well , 

KAMI KAN COMEL .

macam biasalah terharuuuu bagai , hee .
mission accomplished , once again .
aku memang sukaa part kenakan orang nie .
TERUJAAA .

oke , tataa .

last but not least , 
selamat hari lahir , zuraida .
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki , 
jangan nakalnakal , semoga terus membesaa dengan sihat .
jangan tinggi lagi lah , sebab aku terasa rendah sekarang ini :]
hee ,

No comments: