Tuesday, November 22, 2011

Randoms On Tues :]

selamat malam !
pertama sekali , aku nak ucapkan
CONGRATULATIONS HARIMAU MUDAA MALAYSIA .
go tigers ! go tigers !
weehuuu ~

cukuplah sekadar dapat menonton perlawanan bola sepak kat bilik TV desa Cantik Gagah ini .
yang pentingg , dapat tengok and sokong dari jauh .
ahaa , sangat meriah kot . and am sure , kat tempat lain pon sama jugak kan ?
terpaksa berebut , cepatcepat balik kawad sebab nak chopp duduk atas sofa .
haha , tak nak duduk atas lantai *demand*
and aku siap bawak bantal bucukk , tapi , Fatimah Hanim curi bantal bucuk akuu .
*sabar je laa*

tengok bola samasama dengan Encik Cintaa .
haha , tak boleh blah betol ,
dah tahu nervous tahap gunung everest , nak tengok bola jugak .
aku je laa yang kena : awak relaks oke . relaks jeaa .
haha , orang tengah serious , awak boleh pulak buat saya ketawa :]

tahniah MALAYSIA .
am proud to be MALAYSIAN .




****



part happyhappy habis dah .
sekarang nie part nak menyuarakan hak asasi manusia pulak .
betapa susahnya jadi manusia yang baik hati , tapi tak pernah dihargai .
T________T

aku bukan apa , aku .. aku takde niat nak cakap sesiapa .
tapi , as a human , jangan lah jadi someone yang TAHU PINJAM TAK RETI PULANG .
aku nie dah lah *pemalu* nak mintakmintak bagai .
*malu* nak cakap banyakbanyak kali pasal barang yang kau pinjam tu .
aku bukan kedekut , kalau aku kedekut bagai , takdenye aku nak bagi pinjam kan ? tapi , agak laaa , kalau dah pinjam , bagilah semula kat aku . bukannye aku tak tahu nak jaga barang tu . plus , tu kan harta benda aku , biar je la aku yang jaga . yang kau rajin sangat nak jagakan kenapa pulak ?

bila aku tanya ,
" pin mana , ada kat kau ke ? "
" ada , kenapa , nak guna ke ? "
ouh em gee . boleh pulak kau tanya aku balik macam tu ?
HELL O , PLEASE laa , tuh kan pin aku . aku nak guna ke tak nak guna ke , kau bagi je kat aku tak boleh ke wehh ? wtf la kan .
dah lah benda tu ada satu jeaa , 
mungkin kau rasa , bila aku kata aku bagi pinjam , bagi kau , AKU BAGI TEROSS kot ?
ahaha , as what ? HADIAH BIRTHDAY kau ?
ouh em gee .

bila aku bagi duit sebab kirim kau untuk belikan aku makanan ,
surelah ada duit balance kan ?
kalau aku tak mintak , SAMPAI MATIII pon kau buat tak tahu je kan ?
kalau sekali , aku TAK KISAH lagi .
nie dah masuk BERKALI KALI , apa kes ?
aku kat sini pon nak guna duit nak makan , nak beli itu dan ini jugak kan .
kalau aku dah menabung *SECARA TAK RASMI* kat kau , aku dapat apa ?
kalau seposen dua , takpe lah jugak . sedekah kat kau , tapi kalau banyak ....
takkan lah aku nak diam je kot ?!
serious , aku nie dah maluuuuu gila bila nak mintak barang aku yang kau PINJAM dan BUATBUAT LUPA . bila aku rasa aku tak nak bagi , aku rasa KASIHAN pulak kat kau .
buat muka .
arrgghh ! susahnya jadi aku *mengeluh*

sumpaaa , aku tak nak kau duduk dengan aku lagi untuk sem sem akan datang .
aku lebih rela duduk bilik sorang , kau tahu ?

baru lepas call adik aku ,
haha , kasihan kau . dapat roomate annoying lagi .

senasib la kita ♥
heh . sabar je laa dol .




****






assignments ada lagi 3 tak siap lagi .
jom teman aku buat assignment . nak ?
*letih*



:]

*sedang excitedd menanti TWILIGHT : BREAKING DAWN*


No comments: