Monday, November 21, 2011

Randoms On Mon :]


semangat betol nak study bila awak tengok saya macam tu .
haha , kadangkadang rasa takut pun ada .
sebab tak berkelip mata awak tengok saya .
haha :P


kalau macam nie , sure tak study mainmain :]
hee , dah dah . jangan tengok lamalama .
cucuk mata awak tuh krgg . nak ?


ada mak ayah kitaa la .
heww , rinduuu :D
dah terikut adik aku yang gila heww heww heww*
ouh em gee .






****




terjumpa picture lamaa .
suka suka suka :]



:)



yang nie lagi lah . memorable betol .
kenangan PRK Dun Tenang , Labis JOHOR :]

rinduuuuuu*





kenangan PLKN :]

Ummi , ala aku lupa lah pulak nama dia , Aynie , Fateen Khaleesa , Nehyy .
CHARLIE CHARLIE .



****



eh eh . hari nie dah Isnin .
esok dah start kuliah macam biasa .
cepatnya masa berlalu . aku ingat esok hari Ahad lagiiiii .




dah dah .
sambung study semula*




kalau SAYA ckap AWAK insan paling baik,
SAYA tau,,ada byk lg yg baik akn dtg dlm idup SAYA,
klau SAYA ckp awk pling comel,
SAYA dah tengok dan akan tengok rmai yg comel2,
tp kalau SAYA ckap SAYA sayang AWAK,
SAYA yakin,seyakin,yakinnya,
sekarang dan masa depan, AWAK jugak yg akan SAYA pilih..
sbb,setelah SAYA cari dan cari,
awk jugak yang tercipta utk SAYA ♥


siapakah ?
haha , 


tataa :]

No comments: