Wednesday, November 23, 2011

Thanks Haha Huhu :]

selamat malam ,
malam nie agak kecewa sikit bila tengok bola sepak .
Malaysia vs Syria .
tapi , itsoke . good try Malaysiaa .
no matter what , am still supporting you . don ' t worry :]
best la kan , bila ada orang baca blog kita .
haha , thankyou so much stalkers sebab tolong lift up traffic kite .

heww :]


semalam , aku agak shock la jugak kan ,
sebab ada orang tuuuu still lagi follow up blog cute kite nie .
haha , and dia post something yang aku dah tak ingat actually .
sorry :]

after baca baru laa aku tahu kisah apa .
the days beforre entered Universiti Sains Malaysia ini .
ahha , am still smiling when read that , 
am still remembered that situation clearly ,
*terharu*
ada jugak orang ingat kat kita ,
even dia dah describe aku as " Kawan Lama " .
it ' soke la . 

nak tengok ?
tadaaaa !



ahaha . let me answer that .
i miss you too , really :']


****


bila aku baca , aku gelak sorangsorang .
awwhh , rapatnye kite time tu .
dah lah puasa , kan kan ?
then , keluar pulak berduaa macam tu .
memang banyak guna tenaga , habis tenaga dengan ketawa je .
bila sampai rumah , nak tunggu waktu berbuka ,
dah macam apa lah kan .

nak cakap pon dah tak larat , apa lagi nak jalan .
haha !
*letihgilagila*


****


apa pon , thanks Huza Haha Huhu ,
sebab still lagi follow belog ini , 
even jadi silent reader , pon oke gak lah .
haha , lebiyuuuuuu :]

goodluck .
fight , tetap fight :] 
bukan fight yang gaduhgaduh bertumbuk bagai tuh laa .
kalau macam tuu , sure lah aku kalah =='
yang nie fight untuk examinations .
heww . like this :]

:]





No comments: