Sunday, August 28, 2011

Thanks SUPER SISTERS :]

helloo hii , people and bloggers :]


selamat berhari rayaaaa , lagi beberapa hari je nie . selamat bershoppingg ! selamat selamat dan selamat semuaa . semalam , hari untuk berbuka puasa dengan kakakkakak kat Hotel Crystal Inn , Batu Pahat . ahaha , dah lah semalam adik aku balik dari Perak , dan semalam jugak hari pertama dia berbuka puasa dekat rumah , tapi aku takde pulak . berbuka kat luar . hihii :]

no biggie lah , takde effect apa pun aku ada ke tak . ahaha , sama aje kot . tapi hari nie , dapat lah berbukaaa samasama . so , ini sepatutnya entri semalam , tapi disebabkan aku dah terlampau malas nak online , aku tak update . lagi pulak semalam , aku sampai rumah dekat pukul 1 pagi , ye kawankawan :]

untuk malam tadi je , aku tidur dekat pukul 3 pagi , sebab cik sayangggg bebelbebelbebel  , sebab aku balik agak lewat dari biasa , ahaha . tahan telingaa tahan telingaaa . 


muka lapar sebelum berbuka , muka excitedd , bagai . ahaha . terima kasih banyakbanyak kepada kakakkakak semuaa , korang sangatsangatsangat sportingg ! lepas nie , tak tahu bilaa lagi kita akan jumpa macam nie . masingmasing dah sambung belajar , ada komitmen lain . politik ? kena tinggal untuk sementara . macammacam yang aku dapat dalam dunia politik nie . walaupun , aku rasa aku terlalu muda nak ambik tahu pasal benda nie . 

masih lagi berminat untuk menjadi ahli parlimen , heh . citacita kedua aku tuh , tahu ? HAHA , tak tahu lah boleh tercapai ke tak . pilihanraya kecil dun tenang , labis , segamat , masih segarr dalam kepala otak aku nie haa . kena kacau hantu pun ada jugak . eee seram T__________T

so , semalam .. majlis berakhir dalam pukul 8.30 malam , untuk meraikan AJK Puteri UMNO Bahagian , dan jugak kami , UKP [ Unit Khas Pilihanraya ] , sebelum sambung belajar . dapat duit rayaa yang pertama dari UMNO , hihii . berapa ? ouh jumlah dirahsiakan :] UKP nie tak ramai pun , 5 orang jeaa . tuh yang istimewaaaa sangatsangat . TERHARUUU :]

last but not least , sempat lagi teman kakakkakak pergi shopping raya , heh . tuh yang balik rumah sangat lewat . sampai rumah je , dah gelapp lah weh . nasib baik adik aku tak tidur lagi , ahaha , kalau tak , memang tidur luar lah aku T________T .

kak aileen , kak pit , cikgu yan , cikgu farah , kak efa , kak ayu , 
i ' m gonna miss you all , seriouslyy :']

take good care of yourself , oke .
macam kak pit cakap last night , 
'' DON ' T FORGET ME NOT ! ''

sedih pulak rasa , :']

No comments: