Saturday, August 27, 2011

Malam 27 Ramadhan :]

helloo hiii , selamat pagi , gorgeouss :]


dah 27 hari berpuasa , means , 27 Ramadhan sekarang nie . tak lama lagi nak raya dah . bila dah raya , nak pergi Penang pulak , memerah otak kat sana selama empat tahun , lambat lagiii nak graduate nie . hish , sabar sabar . hee , belajar pun tak mula lagi , dah fikir graduate . kerja mesti penat , belajar je laa , lamalama pun tak apa :]

malam tadi , malam 27 Ramadhan , teringat kisah laluu . so tragic on 27th of Ramadhan . maknanya , enam tahun yang lalu , pada 31 Oktober 2005 , abang aku accident , dan disahkan meninggal dunia pada jam 2:55 minit pagi . yang aku ingat , masa tuh , aku terlambat sampai hospital 5 minit , tak sempat nak tengok arwah masih bernyawa saat itu . yeah , aku sampai sana dalam pukul 3 pagi , and he ' s gone .

yang aku dapat rasa , just sekujur tubuh yang masih panas , kat dalam wad hospital . tak puas hidup dengan kau , rinduu setengah mati dah nie . takde apa yang boleh buat masa tu , berserah dan redha . terima kenyataan ! menangis ? sampai bengkak mata aku . lamaa jugak aku macam tu . menangis menangis menangis . tapi , nak sampai bila , redha dengan ketentuanNya . 

setiap yang bernyawa itu , pasti akan mati .
tapi , bila ? takde siapa pun tahu .


Al Fatihah . tidur lah dengan lena , tak pernah lupakan kau :]


raya lagi , lagi lagi raya dan raya lagi . ahaha , meaningless for me . please , someone make my raya meaningful . hee , yeah , hope so . life ' s must be go on kan , kalau kita sedih kat sini , dia lagii sedih kat sana :]

so , hari nie , adik aku balik dari Perak , dalam pukul 3 petang sampai Batu Pahat , mengada betul , tuh pun mak aku yang kejut , '' Dik , bangun , jangan tidur lagi . nanti tertinggal bas '' ahaha . tak berdikari langsung kau nih , Norr ? tuh pun mak nak kena kejut ? tak payah cakap lah kalau harihari biasa , bangun sahur pon mak aku yang kejut . kalau tak kejut , hampehh . takdenye nak bangun . haha , tak berdikari langsungggg T______________T come on laaaa .

oke , sesiapa yang nak duit raya , datang rumah aku . haha . tuh pon kalau ada lagi untuk kauu , plus , dah besaa macam cik sayangg , memang tak dapat lah kan . HOHO 



ahaha , singget sorang , cukup kan ? budakbudak kecik tak boleh pegang duit banyakbanyak , nanti budak besaa yang ambik . ekeke , sedapnye bau duittt , HAHA . sengal . kita kayaaa , boleh rompak duit tuh haa , buat beli bunga api . haha :]


uhh , petang nie ada majlis berbuka puasa dengan kakakkakak Puteri UMNO kat Hotel Crystal Inn , tapi , before pergi tuh , nak ikut ayah aku dulu , pergi ambik adik aku kat bustandd . hope sempat sampai rumah sebelum pukul 5 petang , amin . jangan lah jalan jammed . jangan ! hee :D

ouh oke , gorgeousshh . byebye :]

No comments: