Sunday, August 28, 2011

Ketupat Raya , hihi :]

helloo hiii , helicopter :]

semangat nak raya haihh . seminggu jea lagi nie sebelum berangkat pergi Pulau Pinanggg , adooii . tak tahu nak kata apa , tak tahu nak jelaskan perasaan nie macam mana . uh , nak kata tak sabar nak pergi , boleh tahan lah . sebab dah lama tak bercintaa dengan buku dan nota . ish . tak tahuu nak express macam mana ! haha :]

bunyi mercun meriam , meriah gilaa . aku ? setakat main bunga api je . uh , so tragic . well , hari nie , aku menghabiskan masa dengan anyam ketupat ! ekeke , sukaaa betul buat benda tuh laa . seronok ;]


tadi , anyam ketupat tuh Black dengan Fifi yang teman . sukanyaa bila dia ceriaaa . err , nie semangat raya ke semangat makann nie ? HAHA semangat makan kot :] and ada banyak lagiii yang belum buat . rehat sekejap oke :]

then , tengah hari tuu , keluar dengan parents , beli barangbarang dapur untuk masakmasak raya nie . haih , nasib baik cuaca redupp je , kalau tak , mesti dah haus gilaa . nak air nak airrrr . fuh , sesak sungguh tempat tuu . cuci mata cuci mata . dugaan dugaan T_________T . sungguh tergoda bila melihat Tropicana Twister , Nestle Bliss , yogurt , Coke , aiskrim ape entah nama dia tuu ,  ahahaha . eee , ape lah aku nie .


kami bukan kembar .
saya adik , dia kakak :P

dia matured , saya tidak . dia tinggi , saya tidak . dia gemuk , saya tidak . HAHA , ape aku merepek dah nie . persamaan kami ? kami bakal guru . dia cikgu english , aku cikgu BM . ahaha . ouhh oke ,  masa untuk main word search kat fesbuk . tataaa :]

still lagi pelik , sebab ada yang kata aku dengan dia kembar ? haihh , jauh bezaa kot ! tapi , yang paling aku sukaa bila orang kata aku adik , dan dia kakak ! HAHA , ouh please laaaa , sila jangan muntah darah :D

selamat bertarawih untuk malam malam yang terakhir . berhati hati di jalan raya , ingatlah orang yang tersayang :]

No comments: