Sunday, August 14, 2011

Berbuka Puasa At SAUJANA JB :]

hello hii :]

ouchh , you broke my heart . but , it ' s oke . please , broke banyakbanyak sampai dah tak boleh nak buat macam tu lagi , ahaha . whatever . ouh okay , maaf ye , Ummi , aku semalam bukan keluar dengan [ bukan Faizal Tahir ] sampai lewat malam macam tuu . aku keluar dengan kakakkakak sebab ada majlis . gilaa kau , aku nak balik lewat malam macam tuh dengan dia ? nak buat apaa ? ahaha . merepek sahaja :]

semalam , aku dengan kakakkakak , pergi SAUJANA Johor Bahru , sempena majlis Tadarus dan Khatam Al-Quran , Pergerakan Puteri UMNO Johor di kediaman rasmi  Menteri Besar Johor . tersangatlah ramai manusiaaa kat sana , plus , tahun nie aku rasa , pertama kali majlis campur dengan Pemuda . ahaha , cuci mata banyakbanyak kalii , LOL . tengok sahaja , apa boleh buat , hihi

 


 

 

 


this is Huza , she is with her new scandal . ouh please Dika , don ' t be mad . they don ' t do anything in front of my eyes :] hihii masa nie tengah berbuka puasa . 


ouh kakakkakak kitaa :]

 

 

meriah betul kediaman rasmi MB Johor , hey , bag aku tuh berat oke . dalam tuh ada alquran , telekung dan sebagainya . hiii 

 

masa untuk pulangg , and aku sampai rumah dah nak pukul 12 tengah malam . even puasa semalam , penat dan letih , ahaha , sama je kot penat dengan letih tuu , tapi seronok lah kan . ee , aku bukan keluar pergi date , oke . agakagak , tahun depan aku dapat pergi lagi ke tak eh ? haha , tengok je laa camane :]

ingat kan , malam tadi nak post benda nie , tapi , aku dah penat mengantuk gilaaa , aku tido awal . dan aku bercadang untuk tak bangun sahur pagi nie , tapiii , lepas baca text messages , aku rasa tak boleh tido semula dah . eeee , tapi aku bangun sahur pun , aku tak makan apaapa . just minum je , hope larat sampai buka nanti . hiii , sengal :]

oke oke , sekarang dah tahu kan aku pergi mana semalam ?
kau relaks je , oke . hee . byebye .

No comments: