Sunday, August 14, 2011

Bersama Semula ♥

helloo hii :]


seriously , aku rasa takde mood betul sekarang nie , aku tak tahu lah . maybe semua salah aku . ye , aku tahu . memang salah aku pun . 


ouh , kenapa mesti kau cakap depan aku kau rindu orang lain .. ? ee pening kepala aku lah , aku buat kau pening , kau buat aku pening balik . at last siapa menang ? takde sape pun . ye laa , aku kan tak suka nak mengalah , tapi kau suruh . aku kan cepat marahmarah , sure kau tak suka . so , sekarang mood aku tengah tak baik sebab '' time to sick '' aku dah nak tibaaa , ahaha . makan kau krg ==' 

yes , aku kan jahat :]
suka buat kau sakit hati bagai , suka marah kau , tak tahu nak jaga hati kau baikbaikk . ouh , salah aku lagi , salah aku semuaa .

hey , hari tuh kan , aku kemaskemas bilik aku , sebab my mom dah bebelbebel , suruh aku bawak bagasi aku naik atas [ beg besaa untuk pegi USM ] , nak raya lah kan , so dia nak kemas rumah , nak semua clean and clear . aku kemaskemaskemas , bukan jumpa lipas or something , tapi aku jumpaa CD ACAB . ahaha , aku pon tak tahu kenapa CD tuh boleh ada dalam bilik aku . abang aku punya , okay ?

lagu paling best aku rasa , Bersama Semula . tapi , bila agaknya kita boleh Bersama Semula ? rindu kau , Al - Fatihah .


maafkan aku kalau aku banyak gilaa buat salah kat kau . ahaha , sampai kau kata : ish , takde perasaan betul lah . sejak bila aku ada perasaan ? then , bagi lah aku ada perasaan , please ? hii . ape pun , I won ' t let you go , even aku pernah cakap , takpe laa , untuk membermember baik , aku mengalah je laa . ape boleh buat .. TAPI , aku takkan buat macam tuh , tahu ? 



I Do Love My Relationship , and I Love You Too :]


best tak lagu nie ? takde official video lah . yang ada , ini sahaja . ee , sebab aku tak makan apaapa masa sahur pagi nie , aku dah mula terasa lapar . nak puasa setengah hari , boleh tak , sayang ? hoho

saya sayang sayang sayang awak .

 

hee , comel je . ouh dah lah , kbai :]
* breakfast :P

No comments: