Friday, August 12, 2011

The Storie Of Today :]

helloo hii :]

hari nie aku keluar dengan Huza Haha Huhu , memang nama dia macam nie , tak perfect kalau sebut Huza Haha sahaja , kena sebut penuh , Huza Haha Huhu . nasib baik takde Hehe Hoho Hihi , kalau tak , letih jugak nak type panjangpanjang macam tuh . dia pakai nama tuh pon ada sebab tau , ekeke . sebab dia jealous , nama Lea Sizz Uka aku ada tiga patah perkataan , so , dia mana boleh tengok aku lebih . dia pon nak jugak lah kan . hihii , tak pe . aku tak marah pon , aku sukaa :]

then , huza nie , bahaya betul lah aku keluar dengan dia , sahsah ada lori tengah lajuuu , dia main nak masuk jalan je . dah aku pulak yang jeritjerit , risau dowh . tak raya takpe lagi , tak pegi U karang , gelap masa depann , ee . jauhkan lah . ahaha , darah dah lah tengah manis nie haa . ade ke patut , selain nak langgar lori lajuu tuh , Huza nak ajak aku langgar papan tanda AWAS samasama , ahaha . gila apaa =='

then , buat kerja gila , dia nak potong kereta kuasa kudaa [ kereta tuh laju ] sedangkan dia punya kuasa kurakura sahaja , ouh damn damn . teruk dah nie .. memang selalu macam tuh , mempertaruhkan nyawa bila bersama dia . haihh . gelakgelak setengah mati , nasib baik masih bernyawa sehingga ke saat ini . body nie nak guna lama , okay . tak nak sakit . and pagi tadi , kaki aku luka sebab terpijak kaca , sure lah pedih lagi kan . Huza nie jalan sikit punya lajuuuuuuuuuu tinggal aku kat belakang , haih , kalau kene culik macam mana ?

ape pun , terima kasih Huzaa sebab belanje aku kuih pelita tuu , ahaha . dah nak hampir setiap hari aku makan kuih tuu , elak muntah darah je esok lusa dan sampai bilabila tak nak makan lagi kuih tuu . HAHA  


gambar takde kena mengena , okay . then , masa balik tadi , omagadd . jalan jammed ! sangat banyak kurakura [ lori treler ] kat jalan rayaa ! nak keluar masuk simpang pon sangat susah , dan aku asyik suruh Huza berhatihati sebab : HEYYY Huza , ingat sikit , kau nie bawak Dato' Leaa ! ahaha . dan bila cakap pasal raya dekat Huza , mesti dia akan cakap : nanti datang raya rumah aku dengan Fakha tau . ahaha , ouh really ? 


we both have such a greatgreatgreat life , sama universiti , sama course major , dan tadii , baru aku tahu yang dia akan ambik sama course minor dengan aku , bHAHA . apa nak buat , dia memang suka ikut aku , dan aku tak berapa nak suka ikut dia . aku just suka semangat dia masa belajar , boleh ikut . main , main jugak . part study , study jugak . bila aku dapat kalahkan dia , aku rasa sangattt , wow ! HEAVEN :]



sekian , terima kasihh :]
LOVELOVEleaa .

No comments: