Saturday, July 23, 2011

Superb Saturday ❤

hello people , how are you today ? happy Saturday :)

woah , hari nie such a full day to me . dari pagi sampai malam , berjalan je kerje , agak letih lah badan , tapi takpe , masih dalam kawalan lagi , hee , ayatt . oke , pagi nie aku bangun pukul 5 pagi sematamata nak charge phone , then aku tido semula , then bangun subuh . then aku siapsiap , pergi sekolah . hee , pergi sekolah mengajar muridmurid . hee , takde lah , just bertugas menjadi fasilitator junior aku , upper six sekarang nie yang nak exam STPM tak lama lagi .

dan jugak ucapan tahniah dari cikgucikgu yang tak putusputus sejak datang awal pagi tuh , sampai lah nak balik rumah . hee , terima kasih cikguuuu . aku jadi fasilitator untuk subjek feveret aku , Pengajian Perniagaan 1 dan 2 . feveret tuh , tahuuu ? hee .



oke , nie group aku , juniorjunior aku , untuk task yang pertama , kumpulan aku jadi kumpulan pertama yang siap , babe . hee , tahniah lah koranggg .



maaf Ika , sebab Mg Yip yang bahagikan kumpulan , so , saya tak dapat nak ambik kumpulan Ika jadi kumpulan saya . hee , maaf banyakbanyak . psssttt , Ika tuh junior aku , die suke panggil aku : Hai akak comel ! die pon comel jugak . hm , aku ingat nak ambik gambar dengan die tadi , tapi tak sempat . lain kali lah oke , Ika :)

then , dalam pukul 1130 pagi aku dah balik . sebab ayah ambik dan terus pergi batu pahat . belibeli barang sikit , dengan tunggu adik aku yang tengah dalam perjalanan balik dari Perak . woahh , sangat lama tunggu kau nyahh . ahaha , dengan pakaian aku masa tuh yang agak comott , serabut bagai , yelaaa mane tak nye , aku duduk kat lantai masa perbincangan dalam kumpulan . lantai tuh kotor , comot camtu terus pergi bandar pon kene ushaa jugak . juling ke happe mate mamat tuh , ahaha :P

budak UPSI dah balik lah , banyak betul ceritaaa dia . hoho

tunggu tunggu tunggu , dalam pukul 4 petang baru gerak balik rumah . dah lah panas terik , lagilagi coolblog . hee , oke oke . sampai rumah , kemaskemas barang sikit , bagi mey dengan jojo aku makan , then awal lagi nie kan kan , hee so , aku keluar lagii , kali nie dengan cik sayanggg . ouh , macam biase lah kat tepi pantai , kitorang cakapcakapcakap tak berhenti , ketaweketawe , makanmakan minum dan balik . ouh , dah seminggu tau tak jumpe . rinduu laa kite :P woah , such a superb saturday .

agak letih bertambah letih bila tengok Malaysia lawan Singapura , 3 - 5 .
ape pun , good try , Malaysia :)
ouh dah lah banyak sangattt '' cakapp '' , k bai 

* sorry , picture dengan cik sayanggg takde *


 

No comments: