Sunday, July 24, 2011

Superb Sunday ❤

hello people , Assalamualaikum :)

hari nie hari bersama kakakkakak aku . oke , mesti pening kan , uh kakak ? sejak bila pulak Leaa ade kakak nie haa . biase lah , kakakkakak oke . haa , macam biasa Voluntary Group For Everyone '' V . O . G . U . E '' . oke , nie entri khas untuk mereka yang berbaju Pink . Puteri UMNO :) hari nie , ada Program Gotong Royong Puteri Prihatin . mesraa rakyat lah , memang macam nie . hee







aku pulak , kene mengajar anak tuan rumah mengira , mewarna , membaca . ahaha , tak pasalpasal budak tuh sukaaaaa kat aku . dia kata nak jadi cikgu macam aku jugak . hee






hee , cikgu Fara , excitedd betul time nak balik .

mula aktiviti dalam pukul 9 pagi , then habis dalam pukul 1 petang . letih tauu , hiii . program hari nie diserikan lagi dengan adanya YB Dato' Ariss . lepas balik dari program nie , pergi makanmakan kejapp , then pergi next program , untuk bagi sumbangan kerusi roda . uh , masa nie aku dah mengantuk tahap dewadewi , kenyang gilaa pon ye jugak , heh . dah kenyang , mengantuk lah kan .

lepas tuh , pergi rumah cikgu Yan pulak sebab ada kenduri kat sana , datang dan makanmakanmakan lagii . gemuk dah pipi aku nie haa , bile entah nak kurus . hee . ouh dah lah , aku sangat penat dua hari nie , penat tak hilang lagi nie haa , esok nak ganti puase lagi , hoho . takde kerja , so berjalanberjalanberjalan dan makanmakanmakan . interesting , right ? sangatsangat menikmati hidup nie , haha :P

dah macam bekerja pulak kan , pergi pagi , balik lewat petang . and i arrived home safely around 5 pm . such a long long day as usual :)

ouh dah lah , kbai .
enjoy your life , cuties 

No comments: