Thursday, July 21, 2011

No Morre Sizzuka .

hello fellaass , Assalamualaikum .

buat hape tuh semuaa , tengok bola eh ? Malaysia VS Chelsea . hii , aku nak tengok tapiii , later lah , sebab aku nak buat something dulu . ouh rite , aku dah tukar nama kat facebook , dah takde lagi Lea Sizz Uka yang tercinta , dah takde lagi nama Sizzuka . Sizz Uka sebab aku sangat minat kat kartun Sizuka dalam cerite Doraemon . and aku tukar Sizuka jadi dua patah perkataan , kreatif kot . ahaha . tapi , takde sape pon sudi jadi Nobita aku , ahaha Noob Nobita . 

tapi tak bermakna aku tak suka Sizuka lagi lepas nie , hm tetap suka sebab ramai yang suka nama Lea Sizz Uka tuh . maaf lah cik sayangg , nanti 5 atau 6 tahun akan datang , saya pakai semula nama Lea Sizz Uka tuh tau . tak boleh laa , nama tuh dah blacklist , benci siaa , menyampah aku lah . hish . Cik Nelly pon comel what , hoho . '' awat tukaq nama ? dah molek dah '' . hee ,malas nak jawab panjang lebar :)


 

NO MORRE SIZZUKA .

ouh rite , pagi tadi aku dapat call . and aku kena marah tak semena mena , tak tentu pasal aku kena marah . sedih aku tau . ape salah aku dah buat sampai kau marah aku camnie sekali ? bile aku tanye , kau tak nak cakap pon ape salah aku . bile aku tanye siape yang buat cerita macam shittt tuh , kau tak nak bagitahu . macam mana aku nak tahu apa salah aku ? 

aku tak faham lah , ade je yang sakit hati dengan aku . kalau pasal virus kat facebook tuh , aku tak kisah sangat lah , sebab kalau tuh , memang patut orang sakit hati dengan aku . tapi kalau pasal life aku , ade yang nak sakit hati jugak , aku nak cakap camane lagi ? aku ada kacau life orang ke ? takde pon oke . come on lah . explain to me , what have i done ? boleh sakit jiwa , tahu ? uh , tapi takpe , relaks je . cik sayanggg kan ada :)

 

bertenang bertenang dan bertenang . ouh rite , preparation untuk pergi USM dah buat sikit sikit . dan tinggal beberapa barang je yang diperlukan , lepas tuh , all done . medical check up pulak , buat kat Pusat Sejahtera USM , so tak payah buat kat sini . sangat mudah :) dan doakan lah semuanya berjalan dengan lancar nanti , untuk semua kawankawan jugak . hee . oke , sabtu ahad nie busy ouh , dah de appointment . haha , appointment eh , eeyuww . 

ouh dah lah , banyak sangat bebel dah nie , takde orang bace . nak tengok bola dan makanmakan . ouh dah lah , k bai :)

No comments: