Friday, July 1, 2011

FIRST OF JULY :)

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang ..


hye you :)
selamat datang Julai . alhamdullilah , aku masih lagi bernafas pada hari nie . tadi , aku tengok tingkap , masa on call dengan cik sayangg , wah .. banyak bintang ! hee , feelin great sebab dapat lagi tengok bintang sampai saat nie . saya nak tengok bintang sama sama dengan awak lagi ... hee :)

aku baru je dapat berita gembira sempena 1 Julai hari nie . aku harap berita tuh betul dan bukan sekadar cakap kosong je . terima kasih banyak banyak kat orang yang nasihat you untuk berubah , i harap , you akan berubah betul betul , dan tak buat i macam nie lagi . betapa susahnya hidup masa tuu . ALHAMDULLILAH . hope betul betul selesai :')

tadi , macam biasa , ikut parent pergi beli barangbarang dapur . wee , muka ceriaa untuk 1 Julai , dari aku . muka bahagia pon , ye jugak . untunglaa ade orang sayang .



oke oke , tak nak storie banyak . adik aku mintak tolong aku edit belogg dia . dia kata belog aku nie lawaa . HAHA , lawaa celah mana pon aku tak tahu lah . simple , biasa je kott . lawaa lagi belog budak budak kecik . shiznits =='


tahniah juara Imam Muda 2011 :)

malam nie , macam incomplete andd superr imperfect untuk aku sebab dah tak de siaran langsung maharaja lawak . ouh SEPAH :')

No comments: