Sunday, July 3, 2011

Last Saturday :)

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
...Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang ,

hye you :)
supposed to be , this is yesterday ' s post . but , i am not feeling well till now , so , i postponed to publish it . hee , sorry sangat sangat eaa peminat belog aku nie yang selalu nak baca ape yang aku storie . heheh , ade ke peminat ? laugh out louds , baby :)

hari sabtu yang lepas , sekolah aku ada buat Hari Gerak Kerja & Keusahawanan , fer short Hari GERKO . tapi , member aku tak upload picture masuk facebook lagi , ouh , itu kerja wajib dia , so that , aku takde picture nak tunjuk .

balik dari sekolah , dalam pukul 12 . 00 tengahari , ayah dah tunggu , tepat tepat datang nak ambik aku balik rumah . okay , jimat kredit , no need to call . hahah . padahal mak aku dah call berjuta kalii , aku tak angkat sebab bising sungguh sekolah . uh ! tapi best , sebab dapat jumpe kawan baik aku , selain dari Huza , Fareha , Umie yang cancel last minit , ada Miraa . IMYSDM Miraa ! mish youu so much :'(

oke oke , balik rumah terus siap siap bagai , dan keluar lagi . macam biasa dengan parent , bukan dengan cik sayangg . pergi majlis kahwin , aku pon tak tau majlis siapa , majlis sedara sebelah arwah atok aku kot . hish , aku lah antara manusia yang tak kenal saudara sendiri . shiznits ==' apa pun , aku suka pelamin dia , lawaaaaa :D


cantik cantik cantik , aku ingat , nak duduk je dekat kerusi dia yang lawaa tuh ambik gambaa , tapi aku malu laa , sebab tak pasal pasal je . hahah . sorry eh , aku nie tak rajin ikut parent pergi majlis kahwin bagai , tu yang teruja tengok pelamin cantik :)

selepas itu , ayah tanya nak pergi mana .... fikir punya fikir , dah dekat Muar tuh , pergi Tanjung Emas lah jumm . but , unfortunately , kepala aku sakit sangat sangat ! sampai ayah nak belikan CoolBlog kegemaran aku tuh pon , aku tolak . arghhh ! sakit gila . tapi , bila rest bawah pokok , hilang sikit lah rasa sakit . cuaca panas sangat ..




my mom and my dad , talk talk talk . pasal ape nta , aku malas nak join , sebab aku sakit kepala . rasa macam nak tidur je kat situ . zzz , tapi nanti kena tinggal pulak . haih . walaupun banyak angin , tapi panas terik tuh tetap ada .



heaven heaven .
muka budak sakit . eeuu .

balik wedding , dan ada jugak beberapa orang yang aku tengok sama je macam kitorang . satu keluarga datang situ pakai baju kurung sopan sopan belaka , simple assumptions , ouh baru balik majlis kahwin lah kot . hahah . pape je lah . semoga aku cepat sihat , sebab nak pergi holiday day day day :D hee , buubye .


i don ' t wanna be alone ..

No comments: