Thursday, June 30, 2011

Birthday My HEROE !

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl


happy birthday to my dearest daddy , Encik Azhar yang ke - 46 .
may Allah bless you always , semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki , insyaALLAH . semoga Allah sentiasa melindungi ayah dari hasad dan dengki manusia , dari malapetaka dan bencana . semoga ayah sihat sihat selalu . kite tak nak tengok ayah sakit .

ayah aku rindu arwah abang aku , tapi dia tak pernah cakap . kalau mak aku , dia akan cakap , even tak selalu . tapi akan express jugak rasa rindu tu . ayah aku , diam je . tapi , aku tahu dia selalu rindu arwah abang aku ...... camane aku tahu ? aku tahu lah .. 

oke oke , taknak sedih . aku ajak ayah keluar untuk celebrate birthday dia hari nie , tapi dia taknak , sebab mungkin adik aku takde , asyik nak makan besttt je , so .. aku dengan mak aku masak , makanan yang dia sukaa hari nie :) 


i love you dad .
i want you to be besides me , no matter what happen . don ' t leave me alone , i always pray for your health and your happiness .


hypocrite can make you morre ugly .
:)

No comments: