Thursday, July 21, 2011

Benci Kauu .

hello people , assalamualaikum .

yeah ! laptop aku dah berfungsi dengan baik , terima kasih ayah sebab reformat kan . ahaha , nie semua virus dari facebook gila punya pasal lah . habis laptop dengan facebook aku kena virus . grrrr , rasa nak mencarut tak tentu pasal je sekarang nie , tapi tak boleh . kena bawak bersabar , nanti ada orang marah .

tapi , aku kena install semua semula lah kot , hii , perkara pertama yang aku install ialah , benda kesayangan aku nie , ala bucuk bucuk . google chrome yang menawan dengan ada banyak themes , wee . nie themes ketiga yang aku guna , uh tak nak guna theme yang kedua sebab nanti teringat pasal virus tak guna tuu .




hee , perlu ke semua bungabunga , Lea ? ouh yess , sangat perlu . and aku jugak kena tukar nama kat Facebook , disebabkan virus tuh , '' autopost '' kat semua orang , ouh ouh , nama baik aku dah tercalar . aku kena maki bagai , seperti : babii , sial arr , itch ! dan banyak lagi untuk salah yang aku tak buat . oke , aku tak tahu apa , yang korang macam celaka nak maki aku bagai kenapa eh ? baru ada facebook eaa ? hadoihh T_______T benci kauu .

hm , aku tergolong dalam golongan manusia yang teraniaya kan kan , so , doa orang teraniaya nie makbul tauu , terima kasih lah sebab menganiaya aku . woah , such a nightmares for me . pengajaran dalam hidup , oke . enough . aku memang dapat banyak pengajaran dari nie . err , tapi tension jugak kan . tekanan perasaan selama beberapa hari . so , hari nie aku dah boleh access facebook macam biasa , tapi OFFLINE CHAT . ahaha . takkan ONLINE CHAT pon lepas nie , harap maklum .

ouh rite , aku tengah stress , ade je masalah yang berlaku kat aku . hm , dugaan nak pergi jauh kot , hee takpe takpe , aku sabar je . ape boleh buat :)

ouh k lah , bai .

No comments: