Tuesday, July 19, 2011

Yess , AT LASTT !

hello people , Assalamualaikum :))

tehee , dah boleh tepuktepuk tangan tanda sukaa , satu perkara dalam '' new era of life will begin '' telah pun berlalu dengan jayanya . alhamdullilah . selesai satu perkara ! semua dah maklum , aku menunggu dengan penuh sabar dan setia , surat tawaran USM Ijazah Pertama , hari nie . ouhh , dah keluar lah wey . aku dah print out semua , dan aku dah bagitahu kat cik sayanggg , aku daftar bila ! sempat raya samasama :D

maaf ye , nie entri sukaa tak ingat dunia dari aku . hoho . well , sementara menunggu surat tawaran keluar , hm yes , aku ingat nak check malam nie . tapi aku rasa tak sabar je tadi , ahaha . aku check .. ngahahha , lalalalala . Penang , wait for me :D




aku check pukul 4.45 petang tadi . selepas aku mencuba untuk tidur petang , tapi tidak berjaya . 4 tahun , lama lagi aku nak kahwin lah camnie . ahaha . so , the main point here is , adik aku Amelia Azhar dapat ke ikut hantar aku pergi Penang nanti ? ahaha , dengar citte , hari Isnin dia dah ada kelas , aku daftar minggu yang sama tapi hari Selasa . hoho 

lupakan pasal facebook sebentar , tahu ? arghh , sayangnye nak tinggalkan cik sayangg sorangsorang dekat sini . nie yang rasa nak menyanyi lagu Unintended kuatkuat nie haa , ahaha . you could be my unintended , choice to live the life extended ♥ ahaha , kegilaan mengarut from the landlord . sabar Leaa , sabar !

 

♥ ILOVEYOUUU MR.FAKHA 

 

ouh dah lah , k bai 

No comments: