Friday, April 8, 2011

Kinda Bored .

hello people , hello readers , hello followers .
dengan ini , aku dengan sukacitanya memaklumkan kat korang semua ,
bahawasanya aku dah berjaya print slip kehadiran ujian Munsyi esok pagi .
oke , aku sebenarnye takde mood lah nak bebelbebel banyak .
luckily esok just sejam je ujian tuu , hehe :)



klik untuk tumbesaran yang lebih sihat . aku gune scott emulsion nie tau .


sejaksejak takde keje nak buat kat rumah nie kan ,
aku macam biasalah menghadap laptop nie , tivi .
dan sekarang , aku rasa mata aku nih dah macam kaburkabur .
lepas tuu , kepala dah mula sakit .
dan dunia aku nanti tetibe je macam berpusinggg .
nak check mata lah nanti bilabila .
mesti sakit balik nie , awwhh =.=

ouhh , kinda bored tonite .
let ' s watching tivi yeah :)



No comments: