Sunday, April 10, 2011

Excitedd Lebih ❤

hellopeople . happy Sundays !
supposed to be entry semalam nih .
but , i ' m too tired yesterday . so i don ' t have time to update mine .
awhh , actually tak online langsung pun semalam . 
T______T

 

oke , semalam aku pergi ujian Munsyi kat sekolah teknik Batu Pahat .
sesat sesat jalan dengan Farahin andd Alan Ways .
haha , whattaaaaaaaaaaaaaa !
ramai orangggg la weh , ex form six student dari mane ntaa .
mestilaa dari beberapa sekolah kat daerah Batu Pahat nie .
andd aku terjumpa Maisara , Ziera ada ! then aku tengok kat luar tingkap ,
nampak Zakwan pulak . boyfie si Ziera tuu .
ahaha , takkan aku nak jeritjerit kott panggil . so aku just tengok je lah .
heyy , semalam dekat teknik Batu Pahat ada karnival antara teknik lah !
also known as KAT .
yeahh , teringat masa zaman mudamuda dolu, join KAT masa kat teknik .
hoho , rindu itu zaman pre MATURED ! 


then masa kat teknik , aku dapat test kat kelass ........
5 PPU 1 !
wehh tuh kan , tuh kannnnn kelas arwah abang aku masa dia form five !
awhhhh sedihhh a lottt .
automatically , sepanjang aku kat sana , aku asyik teringat dia je .
tuu laa , sape suruh gatal sangat pilih ujian kat sekolah teknik .
hehe , bukan ape , just teringin nak masuk skolaa tuh lagi . masa dia skola kat situ ,
selalu gaklah pegi  melawat , belikan barang etc :)
nanti masa Medsi , aku pegi sana lagi , yeayy yippie yippie . hoho
serious sedih .

 
sejam aje kat situ .
haha , sengal betul lah . aku siap soalan tuh dalam masa
30 minit then aku tengok ramai yang dah kuaa kelas ,
aku pun kua gak lah . hha sket punye excited nak jawab soalan .
dah lama kott tak pegang pensel . excitedd lebih .
so , aku dah prepared untuk ujian Medsi hujung bulan ini .
bravo bravo , hee :)
gudluck kat aku .
 
okeh , babai people !
 
 
 

No comments: