Monday, April 11, 2011

Rindu Setengah Mati .

hello people , hello readers , hello followers .
entry pagi .
lepas nie aku tak tahu bila lagi dapat update malammalam .
semalam aku penat gila , nak update pun rasa malas .
pukul 10 malam aku dah lena dibuai mimpi tak berapa nak indah laa .
sekarang kan , bila aku tido malam je ,
macammacam mimpi aku dapat . lepas tuh nanti aku terjaga pukul 2 3 pagi .
tengok sana tengok sini .
tengok kucingkucing aku tido kat mana .
ouhh dah semestinya tido atas katil dengan aku , guna selimut aku lagii .
then bila dah tengok sana tengok sini ,
aku tido balik lah .
hm , ye . aku sekarang tido tak lagi tutup lampu tido tuu .
sampai pagi lah die menyala .
kalau takde lampu , aku tak boleh tido langsunggg !
penakuttt
T______T
haha , aku bukan ape , bila gelap , macammacam kuaa dalam fikiran krg .


and semalam , aku cite lah kat mak aku pasal yang ujian munsyi kat teknik tuh kan .
[ semalam baru sempat nak cite ]
kat sekolah arwah abang akuu tuu .
mak aku kata dia dah tak boleh pergi sekolah tu lagi .
tengok dari jauh je boleh la , sebab dia macam ternampak nampak arwah abangg aku tuh babaibabai kat dia . yelaa dulu kan ada gak pegi sana datang melawat setiap hujung minggu . banyak lagi lah mak aku cakap , sedih gilaa weh aku .
and seriously , i ' m almost cried .
tapi akuu tahan je , tak kan nak menangis depan mak aku . nanti dia lagiiiiiiiiiiiiii sedih .

RINDU SETENGAH MATI .

and lately , banyak betul aku dengar khabar berita sedih .
orang sana meninggal , orang kat sini meninggal .
kebanyakannya adalah lelaki yang masih mudamuda .
dan lagi sedih bila dengar meninggal sebab accident .

setakat nie , aku belum dengar lagi perempuan yang meninggal sebab accident .
kalau ada pun , tak ramai lah kan .

manusia akhir zaman ,
kaum perempuan lagi ramai dari kaum lelaki .
sekarang nie pun dah nampak dah .

kepada semuaa , berhatihati lah di jalan raya . ingatlah orang yang tersayang .
kalau takde orang sayang kau , aku ada . haha :)




No comments: