Friday, April 8, 2011

Baby Shoppe !

hello people . entry petang >.<
dah lama tak update belog petangpetang camnie .
habiskan masa banyak sangat kat YouTube tadi nih ,
tengok cerita Marimar . hari tuh aku missed episode bestbest ,
dan sampai bilabila aku dah tak boleh tengok cite tu lagi .
awhhh how sad T______T



ouhh yeah . hari nie baru je ingat nak berehatrehat kat rumah .
then tetibe dapat text dari makcik Atthiyah , hha .
ajak kuaa la tu , takde pegi manamana pon , just pegi makanmakan .
jalanjalan , pusingpusing dan balik rumah .
dah lah cuaca kat luar tuh panas terik . kalau kuaa petangpetang sket karang ,
takut hujan pulak . tak nak ah , basahbasah nie .
demandd , haha .
 T______T

oke , esok ada ujian Munsyi and aku tak tahu nak pegi dengan siapa .
plus , ujian tuh dorang buat kat mana ehh ?
awwhhhh .

semoga Allah memudahkan segala urusan aku && rakanrakan lain pada esok pagi , insyaALLAH . amin :)


tadi aku pegi teman Atthiyah pegi tempat barangan babies .
haha , aku superduperexcitedd tengok benda kecikkecik comel macam tuu .
i ' m lovin it , ngehhe .
ada satu dress kecik nie , lawaa gila !
luckily takde size aku tau , kalau ada size aku , aku dah beli dah .
sumpaaa , comel gile !
nak tengok takk ?


tadaaa tadaa ! lawa kan kan ?
aku minat gilaa ouh . nanti nak cari jugak lah macamnie , tapi size aku lah .
ngehhe , excitedness ! tak kira , nak jugak >.<



best jugak ouh kadang kala pegi baby shoppe nih .
makcik Atthiyah tuu beli untuk anak dia laa ,
haha , actually anak kakak dia , tapi dia buat budak tuh macam harta dia sendiri je , ngee ~


oke , Atthiyah dah pun beli dress yang lawa tuh untuk anak dia ,
Qistina Maira .
ngahha , jeleshh budak tuh dapat pakai !
haha * gilasengal .

lalala ~


p/s : akan mencari dress macam tuh sedayaupaya aku .
i want it so badd T_____T

No comments: