Friday, April 1, 2011

Invitation Naik Heli :)

hello people , Assalamualaikum :)
watchaa doin ? okeh . macam yang aku katakan semalam .
aku nak cite pasal April Fool aku tuh .

❤

tak boleh nak storie secara detail , sebab Private && Confidential .
ahha . tapi for sure , aku berjaya buat dia menangis .
macam yang aku cakapkan tuu . aku nak buat dia menangis .
tapi ..
aku pon terkena balik lah . dia punya ketawakan aku ,
aku rasa macam nak makan dia je .
T______T
lepas tuh aku merajuk . ahaha
sebab dia kenakan April Fool kat aku balik .


tadi Umie ajak kuaa . dengan ayopp .
and aku sampai agak lewat , sebab aku rase macam malash malash je nak pegi . hee
tapi disebabkan dah janji , aku pun pegi lah .
ada kek , ada buah . hm aku makan sket je , sebab aku kenyangg .


pape punn , thanksalott you both :)
gambar tadde , sebab banyak kat ayopp . dia kata hari selasa baru dia boleh bagi .
tunggu je lah , sebab dia busybusybusy .
maklum lah , ayopp tuh nak kawen dah tak lama lagi . ehhe :)


nak tahu tak nak tahu takk ?
aku dapat invitation naik heli esok :)
nak ikut takk ? hee , free tau . ada orang taja , ahha :D
aku tak decide lagi nak pegi ke tak . tengok ah camne esok .
sebab aku nak kuaaa esok , lepas habis majlis graduasi .
jubah LORD VOLDEMORT aku pun dah gosok .
hee :)
esok hari graduasi . aku akan pergi sekolah seawal jam 7 : 05 pagi .
sebab nak daftar plus nak tahu kedudukan aku dalam dewan kat mana .
aku tak nak datang lambat saing parent . parent boleh datang mula jam 8 pagi .
sebab nanti kelamkabutributtt . nak tahu tempat itu ini itu ini dan sebagainya .
anugerah emas , wait for me . hee

No comments: