Saturday, April 2, 2011

HARI GRADUASI 2011 :)

hello people . hee hari nih merupakan bigbig day bagi aku .
macam yang aku cakap kan , 0 2 april 2 0 1 1 nih hari graduasi sekolaa aku .
oke , aku rase superduperexciteddddd hari nie nak naik pentas , ambik anugerah emas akuu :)
oke , aku taknak cakap banyak lah kan kan .
ushaa gambar aje , okay :)


huza , cikleaa && ummi :)
sebelum majlis bermula .

majlis dah start , dalam pukul 10 . 00 pagi .


oke , mereka di atas adalah my mom && my dad .
kacak bergaya , ahha :)
sume rendahrendah , kecuali arwah abang aku , dia tinggi macam ayah aku gak .


majlis graduasi tamat dengan meriahnyaa .
masa untuk pulang . actually banyak lagi gambar .
tapi aku kurang rajin nak upload banyakbanyak .
sket je oke kan kan ? ehhe :)


oke , nie lah anugerah emas yang aku dapat .
berat ouhhh benda tuu && jugak sijil .
tak lupa jugak ucapan terima kasih kat kakak puteri UMNO ,
sebab bagi kitorang UKP bungaaaa :D
bunga ada dalam peti sejuk , sebab nanti layuuu , ehhe :)

hm , tu je laa aku nak storie pasal hari graduasi aku kali nih .
alhamdullilah .
selesai jugak akhirnya :)

dats oll , night people !

No comments: