Thursday, March 31, 2011

April Fool .

hello people , Assalammualaikum .
 hari nie aku habiskan masa dengan makan dan tido .
da macam orang putus cinta je gaya . hha :P
actually , tadi aku ada baca satu artikel bout :
'' bertunang tanpa sedar ''
and aku tak tahu sama ada benda tuh betul atau tak .
kalau betul , susah la cmnie . ahaha


okay , esok Ummi ajak kuaa pegi makanmakan .
dan Huza jugak . wahh makan lagiii :)
so , aku takde apeape nak cakap banyak lagi .
aku boringgg malam nie .
penutup Mac yang bosan .
Nonajiaa , happy birthday :)
Rapiqq , happy birthday :)


pssttt ! esok April Fool .
so malam nih aku nak kenekan orang lah , ahha .
sesaje je kott , takde makne lainlain ponn .
mahu join ? aku nak buat dia menangis . ehhe .
nakal muh nie Leaaa :P
peduli lahh , ehhe :)
nanti aku bagitau kat korang , menjadi ke tak April Fool aku tuh . hho

daa , night ollsss . xoxo


No comments: