Wednesday, March 30, 2011

Jubah && Chowder .

hello people , i ' am totally in ❤ with Chowder .
ehhe , siapakah Chowder ? ini diaaa ~


hha , cute :)
kuat makan macam aku . sekarang nih , aku officially duk umah , usahawan terhormat lagi berjaya lagi bergaya lagi masyhur lagi kaya . usahawan tanam anggur . hoho
so , secara teknikalnya , aku kuat makan .
keje aku makanmakanmakanmakan . petang tadi je aku da makan banyak kali .
ishh , kadangkadang je kott aku berperangai kuat makan camnie , ehhe .
tapi aku akan terkejut macam nie bila :


bila pergi timbang berat aku , turun 1 kg atau naik just 1 kg .
haha , makan superduper banyak , tapi bila timbang berat , turun 1 kg . ek enaaa .
terkejut laa kot , hm agaknya kadangkadang tuh makan lupa nak baca doa kott .
hoho , nampak makanan terus je terjah , macam setahun tak makan . hm agaknya lah kott .



kiutmiut .
ada LOVE laa . hee .


hari nih , aku bangun awal pagi , bersiapsiap then pegi sekolaa .
buat ape lagi kalau bukan ambik jubah untuk hari graduasi nanti .
memang kena ambik awal sebab nak gosok , kalau tak gosok , jubah tuh ada jutaan kedut .
sebab masa ambik tadi , elok je dalam plastik , belum bukak lagi .
means , kitorang sume batch pertama yang pakai jubah tuu .
i loikee :)
luckily , masa aku sampai tuh , awal lagi . dalam pukul 8 : 45 pagi .
so , aku dapat lah jubah saiz M . tuh pun untuk form six , jubah size M ada 12 helai je . lagi 40 helai saiz L . tuh pun ada jugak yang perasan kecik nak pakai jubah saiz M . budak lelaki laa tuh . dah besaa tinggi tuh ambik je la saiz L , lagi nak bebelbebel nak saiz M . uh , malas aje nak melayan . kau nak , ambik . tak nak , kau boleh balik .


let ' s watching Chowder :)


No comments: