Monday, March 28, 2011

Aku Dah Maafkan Kau ❤

hello people , Assalamualaikum .
how are you today ? hope fine yeah . hari nie aku bengang betul dengan Huza .
janji semalam lain , hari nie buat lain . grr ! dah tuu bila call banyakbanyak kali bukan nak jawab .
aku paling bengang kalau dah plan , tetibe tak jadi . aku akan rasa nak pegi jugak . no matter how . so please jangan nak berjanji dengan aku kalau kau tak serius . plus kalau kau ada kerja yang tak boleh cuti , takpe . aku maafkan .

tapi takpe lah Huza , aku dah maafkan kau :)

ishh aku takde mud betul lah nak bebelbebel malam nie .
mengantuk plus penat tahap dewadewi dah nie . penat berjalan dengan sharina .


first , terus pegi tengok tiket wayang pukul berapa .
okeh , cun gilaa . pukul 12 : 20 tengahhari . tengok jam , pukul 12 : 05 tengahhari .
aku pun terus lah beli tiket wayang . citte yang korang dah tengok berabad lalu .
yeah , aku baru je pegi tengok tadi . fine T____T
Hikayat Merong Mahawangsa .


faveret aku , duduk kat wayang seat tengahtengah ❤
so , kalau nak tengok wayang dengan aku , biar aku yang pilih seat tauu :)


andd aku sangatsangat suka minum air milo cool dia .
aku tak suka air pepsi , air coke . dan aku tak minum air tuh sangat .


large popcorn sebab aku tengah lapar time tuu T____T
lastlast tak habis pun , aku tinggalkan je kat dalam wayang , haha .
membazir lahh , tahu tadi beli yang medium je =.=


citte tuh buat aku mengantuk sket lah . hee tapi aku tak tido pon okay . hee
sebab citte tuh dah lama released , so dalam wayang tadi ada 8 orang je termasuk aku . hoho


rantai silver aku lepas cuci bersih , kilat weh , silau mata nih tengok , ahha .
nak pakai pon sayangggg


makan dulu , baru balik .
beforre that , sempat lah beli somethingg . beli hadiah untuk diri sendiri . ahaha .

bye olls , xoxox .

No comments: