Monday, March 28, 2011

Ada Orang Sayang Tak ?

hello people , happy Mondays morning !
28 of march already , this Tuesday ? my birthday . ahaha .
saje je nak bagitahu kat korangkorang semuaa .
and aku gak tak tahu siapa yang superexciteddd sangat nih .
aku ke dia ? err maksud aku , birthday aku hari selasa lah kan , tapi dah ada yang wish .
baruu je beberapa minit yang lepas , aku dapat text .
aku tak tahu lah dari siapa sebab number tuh takde dalam contacs aku .
sorii . tapi aku replied lah jugak . aku tak nak tanya siapa sebab karang aku takut orang tuh kecik hati pulak , kotkot aku yang careless tak save number phone dia .
T______T


okay , esok nak kuaa , tapi aku tak tahu nak pakai baju apa . haha
sure esok bangun lambat T____T
ehhe , aku dah bosan tahap dewadewi dah nie .
nak tido tak boleh tido , kau tahu aku buat apa ?
aku on TV , tengok citte Chowder . bestt ! cite cartoon .
lepas tuh aku on radio , macam biasa dengar Fly . fm .
tadi aku dengar lagu tuu , wahh gila touching gila sentap akuu !
dan aku sekarang tengah online .
dan akuu tak tahu nak fokus kat mana . pandai :)


nie nak masuk part seedihsedih sket .
tadi adik aku kuaa pegi mall . okay . aku peduli apa .
balik tuh dia cakap apa kat aku ? korang nak tahu ?

' ' nell ! tadi aku pegi bp mall , aku carikan kau baju , nak bagi hadiah birthday kau , tapi aku caricari takde yang lawa lah . lepas tuu aku tak beli pape . aku tadi pun just belikan Malin teddybear je . ' '

okay , apa motif kau ? cakap je lah tak nak bagi . bukan aku tuntut pon . cakap takde kan senang , tak payah cakap lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bagos . sebab bukan aku dapat apaapa . dan senang cerita , kau kedekut . just imagine this : pergi mall , tapi takde baju lawalawa ? ouhh please lah . kau nih biar betul ? pegi mall takde baju lawa . HAHA you gotta be kidding me . yeah , i know you veryveryvery well . kedekut tuh kedekut jugak lah . tak bole cakap apa .


biar lah dia , aku malas nak fikir lah . yang penting ... ouhh rahshiaa . ahha :)
so , marah marah aku pun , still lagi boleh senyum , still lagi boleh gelak ketawa . take it easy dear . chill lah , rezeki tuh ada kat manamana . ye tak ? heyy oke lah .
late already , bantal tilam selimut rinduu dah tuu .

p / s : berhatihati lah di jalan raya . ingat yang tersayang . kalau takde orang sayang kau , Allah tuh ada . tak pun , aku nih ada boleh sayangsayang , timangtimang kau . hoho
aku ? ada orang sayang tak ?



No comments: