Monday, March 28, 2011

SEGMEN : Me && Teddybear :)

hello people , aku bored gilaa malam nie .
ye , salah aku sebab dah tido awal tadi T_____T
dan sekarang aku tak boleh tido . padahal esok nak kuaa nie weh .
nak join segmen lah , isi masa terluangg , hik ❤


aku terjumpa segmen nih masa blogwalking sinisana .
nak join ? klik link http://mizznina91.blogspot.com/
awhh rajin aku nih , ehhe . biasalah nak lift up traffic . plus , aku sukaa tengok belog korang yang comelcomel macam korang gak . hee puji ikhlas nie tau !
aku punye belog simple je , macam aku lah , HAHA


oke , sajje letak gambaa , HOHO
soalan :

1. ceritakan 1st teddybear yang korang dapat .
awhh masa tuh kecik lagi laa , bukan teddybear kat atas nie . teddybear lain , masa tuh umur berapa bulan ntaa , ayah belikan masa dia kat Singapore . dan sampai sekarang masih ada lagi teddybear tersebut :)

2. kenapa korang suka sangat dengan teddybear ?
ntaa la , suka tak suka orang dah bagi kan kan . plus teddybear kan comel . gebugebu , boleh buat peluk , boleh buat balingbaling , boleh buat pukulpukul kalau ada masalah , ahaha gila * , boleh buat teman cakapcakap luah perasaan , ahaha gila *

3. perkara yang korang tak pernah lupa , ( kenangan ) yang ada kaitan dengan teddybear tuh sampai korang sayang gila dengan teddybear tu ?
okeh , aku ada Boogie dengan Dora Explorer . aku tak tahu kenapa , tapi aku sayang ketatketat teddybear tuh , sebab .... Eija ' boo yang bagi . sayangggg Eija ' Boo . first , Dora Explorer , dia bagi masa birthday ke 17 aku , Boogie pulak dia bagi masa dia nak pindah keluar dari hostel . dia cakap , jaga baikbaik Boogie tuu . benda tuh mengingatkan aku masa kat teknik . masa duk hostel . ouhh seriously .

4. nama teddybear tuh , dan kenapa ?
awwhh Eija ' Boo dah bagi nama Boogie , so aku pun panggil Boogie aje lah .
ehhe :)

tag ?
sappesappe nak join segmen nih , silakan :)

No comments: