Tuesday, March 29, 2011

Thank You , MUM ❤

hello people , Assalamualaikum :)
2 9 t h of March 2 0 1 1 .
❤

alhamdullilah , aku bersyukur sangatsangat sebab masih dipanjangkan nyawa , masih bernyawa , masih bernafas , masih lagi mampu untuk melihat keindahan bumi Tuhan .
pertama sekali , aku nak ucapkan terima kasih sangatsangat , terima kasih yang tak terhingga , terima kasih yang tak dapat dibalas dengan wangg ringgit .
terima kasihh , mak ❤ .
sebab dah lahirkan kita pada tarikh nie , 20 tahun yang lalu . pada jam 1 : 55 minit pagi , dengan berat kita 3 . 25 kg . ditambah tambah lagi dengan kesakitan yang mak tanggung , sebab kita dilahirkan tak normal macam orang lain , kita dilahirkan songsang . kalau orang lain keluar kepala dulu , tapi kita tak .. kita lahir bahu yang keluar dulu . anakanak mak yang lain keluar macam biasa , kita je berbeza . maaf , mak :'(
sekarang , kita dah berusia 20 tahun , kita banyak susahkan mak . banyak sakitkan hati mak . kita minta maaf . kita akan cuba untuk bahagiakan mak satu hari nanti .
kita doakan mak dipanjangkan umur , dapat tengok kita bawak balik segulung ijazah , dapat rasai kejayaan kita satu hari nanti . terima kasih sangatsangat mak , sebab dah lahirkan kita ke dunia nie . ayah pun sama jugak . kalau ayah takde , kita tak wujud pun , kan kan . ehhe :)
ayah , terima kasih sebab belikan kita barangbarang masak spaghetti tadi . sayanggg ayah . sayanggg mak .


okay , aku dah rasa nak menangis je nie . jangan lah menitik wahai air mata .
tahantahan T___T
semalam dah puas menangis kott , ahha .
alangkah bagus jika aku tidak dilahirkan ke dunia nie .
tapi , nak menyesali takdir pun buat apa , aku yakin . ada sesuatu yang membahagiakan dalam dunia nie untuk aku , satu hari nanti . insyaALLAH .


pagi tadi sempat berbual kejap dengan mak sebelum pergii sekolah  . ada hal sket .

happy birthdayy :)
- hm , mak lambat wish .
lambat kau kata ? aku lepas beranakkan kau , sakit dua minggu tak hilang . nak jalan pun susah . kau kata aku lambat wish ?
- ye ke mak ?
ye lah , nappe tak percaya ? kesannye sampai sekarang pun ada lagi . nape nak tengok ?
- boleh tengok ke mak ? nak ?
betul nak tengok ?
- ahaha , tak nak lah . ape lah mak nie ..

mak aku sorang je yang wish sempena birthday aku kali nie . it ' s okay :)
tapi kalau kawankawan , mak aiiiiiii . ramai gak yang wish nih . HOHO kat facebook banyak , kat phone pun banyak gak . yang kat phone tuh , yang ada aku call balik . ye lah , ada free call :)
hm , teringat birthday tahun lepas , ahmadd tak wish pun . sedih .
pape pun , thanksalott kat kawankawan yang wish birthday aku .
terima kasih banyakbanyakbanyakbanyak ❤
siap ada yang call , nyanyi lagu birthday lagi , ahaha menangis aku .


buat diri kamu , Leanelissa .
semoga kau sihatsihat selalu , oke . jage kesihatan tubuh badan kau , sebab nak pakai lama nih . kau jangan nakalnakal sket , nakal banyakbanyak boleh . kau dah besaa , kau kena tabah dalam setiap dugaan , itu semua hanyalah ujian dari Allah . tabahkan hati kau , kuatkan semangat kau . jangan jadi perempuan yang lemah , yang boleh sesukahati manusia lain nak perlekehkan kau , nak kecikkecik kan kau yang kecik . ingat dendam yang tersemat dalam jiwa kau , oke . carilah kerja weh , asyik nak habiskan beras makayah kau je . usaha tangga kejayaan , you go girl . i know you can do it .

  '' I wish people would love everybody else the way they love me. It would be a better world '' .
- Muhammad Ali .


No comments: