Thursday, December 9, 2010

bye bye sekolah ;D

another few days before the examinations end !
woahh. school is " at the world's end " . HUHU
no morre title BUDAK SEKOLAH.
no morre UNIFORM SEKOLAH.
no morre BAJU FORM SIX yang lawaa tuh :D
no morre DUIT SEKOLAH. hha -.-''

actually lah kan, i am sick with " YOU UMUR BERAPA NIE? "
" SEKOLAH DARJAH BERAPA? "
" LAH, SEKOLAH LAGI RUPENYE. INGAT KAN DAH KERJA. "
ouhh oke. form six always been neglected uh?
why? STPM tuh kan antara peperiksaan terpenting jugak oke.

bile masuk jea form six nie, macam-macam dugaan kot dapat.
mula-mula masuk kelas, oke kelas memang narrowed gilaa. sempit.
sebab ramai.
then bile naik cuti penggal je, sume kelas jadi empty empty emptiness.! HHA
kosong. sebab some people prefer to chose diploma course or something.
 so yang tinggal kat form six tuh just tinggal beberapa orang sahaja.
OUHH TAK MENARIK.
 then yang tinggal terdiri daripada THE CHOOSEN ONE.
THE BRAVE MOST.
THE SURVIVED PEOPLE.
gorgeous && awesome.
hha aku laa tuh..
:D

woot woot~
tapi lah kan. aku still tak faham kenape ade sesetengah cikgu yang macam suka sangat
CARI SALAH AKU.
even aku berkelakuan baik hari tuh.
ape pun yang aku buat serba tak kenaa kat mate dorang.
please lah, penat tahuu.
tapi untuk TRIAL STPM aku berjaya jugak buktikan kat dorang,
yang aku boleh berdiri sebaris dengan mereka yang dapat 5P dengan jayanya.
hha. mase tuh la kan cikgu sibuk nak ambik berat pasal aku.
uh uh?
malas.

takpe lah. sekurang-kurangnya dengan pencapaian aku tuh,
aku buat mereka tersenyum bangga. oke
bukan untuk aku sorang jea kot.
untuk cikgu-cikgu jugak yang selalu pandang aku macam tak nampak je.
ahah aku kecik kott?
thats why cikgu tak perasan.
*think positive. HOHO

now, dah nak graduate dah. just tunggu result tahun depan.
takutt. brape ntaa dapat. dududu-.-'


No comments: