Thursday, December 9, 2010

busybody sangat kenape eh?

aku marah betul kot dengan orang yang suke sangat sibuk nak jage hal peribadi aku. sibuk sangat nak ambik tahuu hal aku. even aku tak sibuk hal mereka. oke thats the point. please lah. kau bukan papparazzi. kau bukan mammarazzi. kau penyebok. oke.

kenape aku marah sangat nie? kalau takde sebab takkan lah aku bole nak marah kot. kan kan? cerita nya macam nie.

satu hari nie, aku nga busy busy study, kejap lagi aku dapat call.
oke aku angkat lah sebab aku recognize number tuh.
afta bagi salam ape sume-sume tuh,
ex aku tuh tanye aku, dia kate ;
'' ehh. aku dengar kau sekarang nie ade hajat yang tak kesampaian ''
aku pon pening lah kan. hajat ape la yang dia maksudkan tuu. aku tak faham.
then aku tanye lah. hajat ape yang tak kesampaian tuh.
dia kata aku ade nak kenal ngan sorang budak nie, tapii tak dapat lagi.
uh uh.
terkejut kott aku time tu.
mane la dia dapat tahu. actually bout tuh kawan-kawan terdekat lah kan yang tahu.
aku pon tak nak lah TUDUH siapa-siapa.
sebab aku tak dapat nak tuduh siapa, member aku yang tahu pun ramai lah kot.
yang aku geram lah kan, kot bout benda tuh nak citte kat ex aku.
kitorang dah lame berpisah. dah takde ape pon lagi.
so kenape mesti nak libatkan dia dalam hal nie. menyampah siakk.
aku tegaskan lagi kat sini ; hal aku dengan dia, dah lame tammat oke. kitorang da takde ape pon lagi. then tak payah la nak cakap ape pon kat dia.
hal peribadi kot antara aku ngan dia tuh, so please lah.
be matured oke.
nak ambik tahu boleh, tapi stop it lah kalau kau de niat nak report everything yang aku buat kat ex aku. senang citte, tak payah ambik tahu. kitorang memang dah takde ape pon. kawan saje.
faham-faham lah sendiri oke.
"renung-renungkan && selamat beramal".
bout budak yang aku nak kenal tuh. actually aku memain je kot. aku tak serious langsung pon. aku saje je kot usik kawan aku tuh sebab dia kawan ngan budak tuu. aku just nak tahu siapa just because member aku kate budak tuh member sekolah rendah aku. so salah ke aku nak ingat balik siapa budak tuh. aku bukan desperate sangat kot nak kat budak uh.
aku memain je. takde niat nak lebih pon. ouh this is sucks babe.

No comments: