Sunday, November 7, 2010

MY BOO :)

hari minggu yang membosankan macam nie membuatkan aku BREAK THE  RULES macam yang aku cakapkan tuh. gigil jugak la kan aku type sebab aku berjaye meng'online'kan diri aku secara 'haram'. HAHA hopefully tak kene marah la. bukan ape, sebenarnye dorang marah tu untuk kebaikan aku jugak la kan. yela aku nak STPM 23 november nie ! OUH MY GOSH ! examination is around the corner baa. tapi orang macam aku nie degil gilaa, tak pernah nak dengar kata. HAHA pape pon, i'll make sure result nanti yang terBAIK :) InsyaALLAH. so, baru baru nie aku dengan jayanya dapat tukar phone. WINK WINK~ my boo :)

tapi kan, aku rase pakai phone nie tak best la. sebab beratt. HAHA oleh sebab itu, ade seorang hamba ALLAH nie dengan baik hatinya die nak bagi aku sony xperia X1. actually die punye, saje je kot nak bagi aku pinjam. HEE~ tapi. . aku taknak lah, sebab aku nak gune e5 tuh dulu  la. baru je kot nak sayang sayang ngan phone tuh, HAHA

so, memang cantik lah kan phone tu. maybe next time lah aku pakai. hee~ so, lepas habis STPM nanti banyak bnde aku nak kene buat. aku da buat LIST-TO-DO. first of all, i have to look for a job. hm, i've never working since i was born! HAHA so aku nak kerja cari pengalaman plus plus belajar cari duit sendiri. tapi kan, mak ayah aku kate aku nie BOROS gilaa. tak pandai nak manage wang, HA? betul ke? HEE, betul kot. so cmne? hm ntaa lah. aku nie SHOPAHOLIC ! bagi la berape banyak pon kat aku, sekelip mate je habis. HAHA hebat, gorgeous ! 
actually : aku selalu curi curi online gune phone sebab uma aku pakai wireless. shhh diam diam tau. adik aku tak tahu nie, HAHA in fact : dia pon same je kot ngan aku. curi curi online gune phone. kan nora kan kan? HAHA aku ngan adik aku tak bole online except malam minggu je, sebab : kene study. lepas habis STPM nanti barulah boleh online sampai bile bile mase. HOHO sounds GREAT yaa?

THE CONCLUSION for today : aku bosan gilaa hari nie. tade bnde nak buat. makan dah dua tiga kali makan. tidur je belum. nak study satu bende pon tak bole masuk. hm? what to do? mesti lpas nie aku tdo je. CONFIRM !  ouh sizuka, ku tunggumu, LALALALA~

messi : mane pon kau berada, i want you to know, i miss u a lot. please come back home. p/s : messi tu name kucing aku tau :)

No comments: