Tuesday, August 12, 2014

bukan-blog-baru

selamat malam, dearie diarie.



sambil melayan lagu 'Hanya Segenggam Setia'. entah macamana boleh terjebak dengar lagu ni. whatever. okey, malam ni takde storie best sangat nak share. cumanya, tidak aku sangka, ada jugak yang adore dengan belog-tersayang-kecintaan-daku-ini. haha. awak tahu siapa awak. kikiki






this is totally not mine. not my new blog even though I had ever think about it. delete-and-create-a-new-one. blog ni banyak sangat kenangan dia. sejak 2011. dah masuk empat tahun dah. sayang sangat kalau delete macam tu aje. lagi pulak, kalau aku delete, aku tak yakin yang aku akan rajin nak blogwalking or what-so-ever untuk lift up traffic and follow bloggers lain.



"tidakkah engkau sedar,
siapa diriku ini.. 
bukan merak kayangan tapi gagak di rimba.
cuma yang ada........ segenggam setia..."



sorry nah. tetiba masuk mood jiwang karat pulak, haha. follow lagu katanya. okey-- back to the main point, malam ni siap lagi satu belog. dari emel, sampailah buat belog, aku yang buat so resultnya mestilah ala-ala belog aku jugak since aku yg create-edit-header. haa, nampak tak macam ada sama sikit-sikit? heh. background blog aku pilih bunga-bunga tu sebab aku sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! dulu aku selalu guna. sebab aku memang sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! tapi, nanti boleh ubah ikut kesukaan author belog sendiri ye (:



s t o r y t e l l e r.
memang sesuai sangat dengan author belog tu. 'tukang cerita'. haha. kita-kita je tahu makna dia. kehkeh. dah boleh mula bergosip dah katanya nak kalahkan beautifulnara. EHHHH. hahaha. kalau tak suka, okey aje boleh ubah balik. takde hal bro. dah la tu, dia cakap apa nak tahu?



"eh, daun-daun gugur tu takde?"
"kenapa blog aku tak cantik macam kau?"
"awas eh, I nak kejar follower you."



haha--
nak cantas tuan nampak?
:P



vielgluck ;)
mengantuk dah. time to sleep. daa~





2 comments:

Unknown said...

mampu kah aku mcm hanis zalikha . kita tungu kahkah .

LiaNelissa said...

muahahha. mestilah mampewww ;))