Thursday, February 27, 2014

Dear March 2014 (:

selamat petang, wahai Penang yang terik--
tak tahu nak storie morie apa petang ni. nak buat apa-apa pun terasa sangat malas. pengaruh cuaca mungkin? nak keluar, memang tak sampai hati nak mem-burn-kan kulit yang sedia terbakar ni. duduk dalam bilik, on speed kipas sampai 5, baring atas lantai, tengok kipas berputar lajuuuuuuuu. kemudiannya, selamat berlepas ke Paris, sayang!



sedar tak sedar, nak masuk bulan Mac. bulan tiga. bulan yang-paling-tak-nak-aku-lalui. yang mana, pertambahan umur bakal berlaku pada detik, saat dan ketika itu. ohmai. ohmai. ohmai. sayang, please. I'm not ready yet! tapi-- walau apa pun-- aku hargai dan alu-alukan kedatangan dan kehadiran kamu. hehe. kita nak hadiah macam yang selalu kita cakap kat awak tu tau? :P






nothing much yang aku nak untuk kali ni--
biar saja hanya aku dan DIA yang tahu.



"Life is too short to wake up in the morning with regrets,
so, love the people who treat you right,
forget about the ones who don't,
and do believe that, everything happens for a reason.
If you get a chance, take it. If it changes your life, let it.."

-Quote of the day, Hello March 2014 (:



Nah. aku nak kongsikan sikit personaliti orang yang lahir dalam bulan Mac ni. nak tengok, sama tak dengan personaliti aku? heh. kalau sama, kajian Dato' Fadhilah Kamsah memang tepat, tak boleh diragui. kikiki :P

MAC:
  1. Berpersonaliti yang menarik dan menawan 
  2. Mudah didampingi 
  3. Sangat pemalu dan pemendam rasa 
  4. Sangat baik secara semulajadi, jujur pemurah dan mudah simpati 
  5. Sangat sensitif pada perkataan yang dituturkan dan alam persekitaran 
  6. Suka pada kedamaian 
  7. Sangat peka kepada orang lain 
  8. Sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain 
  9. Tidak cepat marah dan sangat amanah 
  10. Tahu balas budi dan tahu kenang budi 
  11. Pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam 
  12. Kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal 
  13. Suka berangan-angan 
  14. Suka melancong 
  15. Sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi 
  16. Kelam kabut dalam memilih pasangan 
  17. Suka dengan hiasan rumahtangga 
  18. Punya bakat seni dalam bidang muzik 
  19. Kecenderungan kepada benda yang istimewa dan baik 
  20. Terlalu cepat moody

Lepas baca dari 1 sampai 20, aku sendiri pun tak tau mana yang tepat dengan aku? haha. kau rasa? satu pun tak ada kot sebab aku ada split identity. kikiki :P





No comments: