Tuesday, October 22, 2013

my crush!

Morning sunshine! The earth says hello ;)
hari ni, aku nak stori morie pasal lagi satu kegilaan dahku. dah lama mengidam dia ni. kalau ada 98k, dah lama bawak balik, letak dalam bilik. EH? haha! tak tahu kenapa, aku dah lama minat dengan dia ni. kiranya dia ni antara crush yang aku ada. kalau terserempak dekat mana-mana, alamak ai. histeria sekejap. tepi jalan pun tepi jalan lah. yang penting memang histeria dua saat. kikiki :P



yang aku pasti, salah satu sebab aku minat dia, sebab dia Fiesta. hee, tak faham kan? bagus ;)







tadaaaaa!!



baru aku perasan kalau crush aku ni ada yang dua pintu, and ada yang empat pintu. kikiki



sport.
cantik! OMG OMGGGG !!


paling tak percaya, laju aje tangan aku ni download price list dia. haha. target masa depan ni. kawen kemudian. kereta duluuuuuuu. hihi. I LOVE YOU, FIESTA! please be mine for freeeeeeeeeeeeeee!!

nah. info lanjut sila klik sini :





No comments: