Thursday, February 28, 2013

Unorthodox Jukebox ♥

selamat pagi! beberapa bulan yang lalu, roomate aku ada tanya, aku ni addicted dengan apa. sebab dia so in love with Fazura and Nora Danish. segala bagai cerita dia tahu. termasuklah produk apa, iklan apa, butik baju apa, video apa yang latest, pakai apa hari ni, dah lama tak update twitter dan segala bagai lagilah dia-tahu. dan setiap kali dia tengok semua tu, mesti macam histeriaaa  tunjuk kat aku. yang terbaru, bila tengok Fazura jadi model iklan Colgate. hm, nampak gayanya, kau kena tukar jugaklah pakai Colgate lepas ni.. hehe.




so, sekarang ni aku rasa aku dah tahu aku addicted dengan apa. hee. senyum sinis. haha. minat Nora Danish, tapi, roomate aku lagi advance tahu pasal ND, so, minat orang lain laaa. apa lagi kalau bukan.........................! I do love all of his songs. so beautiful to be heard (: 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




*aku dah retweet!*
:P

nak cari ni.
Unorthodox Jukebox.



dalam album ni, dua lagu je yang aku dah dengar, When I Was Your Man dengan Locked Out Of Heaven. yang lain-lain tu aku tak dengar lagi. mesti lagi best, and beautiful jugak. heee. 



antara track yang ada :
- Locked Out Of Heaven
-Young Girls
- Gorilla
- When I Was Your Man
-Treasure
- Moonshine
- Money Makes Her Smile
- Show Me
- If I Knew



lagu-lagu Bruno Mars yang lepas-lepas pon best jugak, macam Grenade, It Will Rain, Talking To The Moon, dan sayangnya lagu-lagu tu tidak dimuatkan dalam album terbaru ni. hm, nampaknya, kena cari yang lama jugak. sekarang ni, aku sangat addicted dengan lagu When I Was Your Man. setiap hari, kalau tak play lagu ni, memang imperfect!


for more info bout every single track:





xoxo, Bruno Mars! I Heart Youuuuuuuuuuuuuuuuuuuu 







No comments: